_version_ |
1799746583919591424
|
annif_keywords_txtF_mv |
brändit
journalismi
media
markkinointiviestintä
markkinointi
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p23851
http://www.yso.fi/onto/yso/p1161
http://www.yso.fi/onto/yso/p2445
http://www.yso.fi/onto/yso/p6988
http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
|
author |
Säteri, Annamari
|
author2 |
Humanistinen tiedekunta
Faculty of Humanities
Viestintätieteiden laitos
Department of Communication
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Yhteisöviestintä
Organizational Communication
3131
|
author_facet |
Säteri, Annamari
Humanistinen tiedekunta
Faculty of Humanities
Viestintätieteiden laitos
Department of Communication
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Yhteisöviestintä
Organizational Communication
3131
Säteri, Annamari
|
author_sort |
Säteri, Annamari
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Kieli- ja viestintätieteiden laitos
|
faculty_txtF |
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
|
first_indexed |
2023-03-22T10:01:55Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Kun brändistä tulee media : miksi brändijournalismia kulutetaan ja kuinka sen sisällöt koetaan?</title><title type="alternative">Miksi brändijournalismia kulutetaan ja kuinka sen sisällöt koetaan?</title><creator>Säteri, Annamari</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Viestintätieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Communication</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Yhteisöviestintä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Organizational Communication</contributor><contributor type="oppiainekoodi">3131</contributor><subject type="other">Raha-automaattiyhdistys</subject><subject type="yso">uusmedia</subject><subject type="yso">brändit</subject><subject type="yso">journalismi</subject><subject type="yso">media</subject><subject type="yso">kokemukset</subject><available>2016-01-07T17:31:22Z</available><issued>2015</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master’s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1506795</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/48276</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201601071041</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201601071041</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/48276/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201601071041.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201601071041.pdf" type="application/pdf" length="2220977" sequence="1"/><recordID>123456789_48276</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_48276
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-05-13T20:05:02Z
|
main_date |
2015-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2015
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/48276\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201601071041.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201601071041.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
3131
|
publication_first_indexed |
2015-03-22T10:01:55Z
|
publishDate |
2015
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Säteri, Annamari
Kun brändistä tulee media : miksi brändijournalismia kulutetaan ja kuinka sen sisällöt koetaan?
Raha-automaattiyhdistys
uusmedia
brändit
journalismi
media
kokemukset
|
subject_txtF |
Yhteisöviestintä
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_48276&index=0&size=large
|
title |
Kun brändistä tulee media : miksi brändijournalismia kulutetaan ja kuinka sen sisällöt koetaan?
|
title_alt |
Miksi brändijournalismia kulutetaan ja kuinka sen sisällöt koetaan?
|
title_full |
Kun brändistä tulee media : miksi brändijournalismia kulutetaan ja kuinka sen sisällöt koetaan?
|
title_fullStr |
Kun brändistä tulee media : miksi brändijournalismia kulutetaan ja kuinka sen sisällöt koetaan?
Kun brändistä tulee media : miksi brändijournalismia kulutetaan ja kuinka sen sisällöt koetaan?
|
title_full_unstemmed |
Kun brändistä tulee media : miksi brändijournalismia kulutetaan ja kuinka sen sisällöt koetaan?
Kun brändistä tulee media : miksi brändijournalismia kulutetaan ja kuinka sen sisällöt koetaan?
|
title_short |
Kun brändistä tulee media
|
title_sort |
kun brändistä tulee media miksi brändijournalismia kulutetaan ja kuinka sen sisällöt koetaan
|
title_sub |
miksi brändijournalismia kulutetaan ja kuinka sen sisällöt koetaan?
|
title_txtP |
Kun brändistä tulee media : miksi brändijournalismia kulutetaan ja kuinka sen sisällöt koetaan?
|
topic |
Raha-automaattiyhdistys
uusmedia
brändit
journalismi
media
kokemukset
|
topic_facet |
Raha-automaattiyhdistys
brändit
journalismi
kokemukset
media
uusmedia
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/48276
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201601071041
|
work_keys_str_mv |
AT säteriannamari kunbrändistätuleemediamiksibrändijournalismiakulutetaanjakuinkasensisällötkoetaan
|