Kun brändistä tulee media miksi brändijournalismia kulutetaan ja kuinka sen sisällöt koetaan?

Bibliographic Details
Main Author: Säteri, Annamari
Other Authors: Humanistinen tiedekunta, Faculty of Humanities, Viestintätieteiden laitos, Department of Communication, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto, Yhteisöviestintä, Organizational Communication, 3131
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2015
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/48276
_version_ 1799746583919591424
annif_keywords_txtF_mv brändit journalismi media markkinointiviestintä markkinointi
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 http://www.yso.fi/onto/yso/p1161 http://www.yso.fi/onto/yso/p2445 http://www.yso.fi/onto/yso/p6988 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
author Säteri, Annamari
author2 Humanistinen tiedekunta Faculty of Humanities Viestintätieteiden laitos Department of Communication University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Yhteisöviestintä Organizational Communication 3131
author_facet Säteri, Annamari Humanistinen tiedekunta Faculty of Humanities Viestintätieteiden laitos Department of Communication University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Yhteisöviestintä Organizational Communication 3131 Säteri, Annamari
author_sort Säteri, Annamari
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Kieli- ja viestintätieteiden laitos
faculty_txtF Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
first_indexed 2023-03-22T10:01:55Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Kun br&#xE4;ndist&#xE4; tulee media : miksi br&#xE4;ndijournalismia kulutetaan ja kuinka sen sis&#xE4;ll&#xF6;t koetaan?</title><title type="alternative">Miksi br&#xE4;ndijournalismia kulutetaan ja kuinka sen sis&#xE4;ll&#xF6;t koetaan?</title><creator>S&#xE4;teri, Annamari</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Viestint&#xE4;tieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Communication</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Yhteis&#xF6;viestint&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Organizational Communication</contributor><contributor type="oppiainekoodi">3131</contributor><subject type="other">Raha-automaattiyhdistys</subject><subject type="yso">uusmedia</subject><subject type="yso">br&#xE4;ndit</subject><subject type="yso">journalismi</subject><subject type="yso">media</subject><subject type="yso">kokemukset</subject><available>2016-01-07T17:31:22Z</available><issued>2015</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1506795</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/48276</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201601071041</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201601071041</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/48276/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201601071041.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201601071041.pdf" type="application/pdf" length="2220977" sequence="1"/><recordID>123456789_48276</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_48276
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:05:02Z
main_date 2015-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2015
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/48276\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201601071041.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201601071041.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 3131
publication_first_indexed 2015-03-22T10:01:55Z
publishDate 2015
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Säteri, Annamari Kun brändistä tulee media : miksi brändijournalismia kulutetaan ja kuinka sen sisällöt koetaan? Raha-automaattiyhdistys uusmedia brändit journalismi media kokemukset
subject_txtF Yhteisöviestintä
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_48276&index=0&size=large
title Kun brändistä tulee media : miksi brändijournalismia kulutetaan ja kuinka sen sisällöt koetaan?
title_alt Miksi brändijournalismia kulutetaan ja kuinka sen sisällöt koetaan?
title_full Kun brändistä tulee media : miksi brändijournalismia kulutetaan ja kuinka sen sisällöt koetaan?
title_fullStr Kun brändistä tulee media : miksi brändijournalismia kulutetaan ja kuinka sen sisällöt koetaan? Kun brändistä tulee media : miksi brändijournalismia kulutetaan ja kuinka sen sisällöt koetaan?
title_full_unstemmed Kun brändistä tulee media : miksi brändijournalismia kulutetaan ja kuinka sen sisällöt koetaan? Kun brändistä tulee media : miksi brändijournalismia kulutetaan ja kuinka sen sisällöt koetaan?
title_short Kun brändistä tulee media
title_sort kun brändistä tulee media miksi brändijournalismia kulutetaan ja kuinka sen sisällöt koetaan
title_sub miksi brändijournalismia kulutetaan ja kuinka sen sisällöt koetaan?
title_txtP Kun brändistä tulee media : miksi brändijournalismia kulutetaan ja kuinka sen sisällöt koetaan?
topic Raha-automaattiyhdistys uusmedia brändit journalismi media kokemukset
topic_facet Raha-automaattiyhdistys brändit journalismi kokemukset media uusmedia
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/48276 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201601071041
work_keys_str_mv AT säteriannamari kunbrändistätuleemediamiksibrändijournalismiakulutetaanjakuinkasensisällötkoetaan