Asiakkaan ostopolku ja tuotearvostelut tuotearvostelujen vaikutus asiakkaan ostopolkuun verkkokaupassa

Bibliographic Details
Main Author: Punkkinen, Toni
Other Authors: Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto, Markkinointi, Marketing, 20423
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2015
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/48197
_version_ 1809902268534751232
annif_keywords_txtF_mv verkkokauppa asiakkaat markkinointi kuluttajat myynninedistäminen
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p9457 http://www.yso.fi/onto/yso/p3294 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 http://www.yso.fi/onto/yso/p1397 http://www.yso.fi/onto/yso/p9477
author Punkkinen, Toni
author2 Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Markkinointi Marketing 20423
author_facet Punkkinen, Toni Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Markkinointi Marketing 20423 Punkkinen, Toni
author_sort Punkkinen, Toni
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2023-03-22T10:00:23Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Asiakkaan ostopolku ja tuotearvostelut : tuotearvostelujen vaikutus asiakkaan ostopolkuun verkkokaupassa</title><title type="alternative">Tuotearvostelujen vaikutus asiakkaan ostopolkuun verkkokaupassa</title><creator>Punkkinen, Toni</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="yso">kuluttajat</subject><subject type="yso">verkkokauppa</subject><subject type="yso">ostop&#xE4;&#xE4;t&#xF6;kset</subject><subject type="yso">p&#xE4;&#xE4;t&#xF6;ksenteko</subject><available>2015-12-19T12:37:36Z</available><issued>2015</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1506219</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/48197</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201512194112</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201512194112</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/48197/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201512194112.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201512194112.pdf" type="application/pdf" length="213151" sequence="1"/><recordID>123456789_48197</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_48197
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:52:52Z
main_date 2015-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2015
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/48197\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201512194112.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201512194112.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 20423
publication_first_indexed 2015-03-22T10:00:23Z
publishDate 2015
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Punkkinen, Toni Asiakkaan ostopolku ja tuotearvostelut : tuotearvostelujen vaikutus asiakkaan ostopolkuun verkkokaupassa kuluttajat verkkokauppa ostopäätökset päätöksenteko
subject_txtF Markkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_48197&index=0&size=large
title Asiakkaan ostopolku ja tuotearvostelut : tuotearvostelujen vaikutus asiakkaan ostopolkuun verkkokaupassa
title_alt Tuotearvostelujen vaikutus asiakkaan ostopolkuun verkkokaupassa
title_full Asiakkaan ostopolku ja tuotearvostelut : tuotearvostelujen vaikutus asiakkaan ostopolkuun verkkokaupassa
title_fullStr Asiakkaan ostopolku ja tuotearvostelut : tuotearvostelujen vaikutus asiakkaan ostopolkuun verkkokaupassa Asiakkaan ostopolku ja tuotearvostelut : tuotearvostelujen vaikutus asiakkaan ostopolkuun verkkokaupassa
title_full_unstemmed Asiakkaan ostopolku ja tuotearvostelut : tuotearvostelujen vaikutus asiakkaan ostopolkuun verkkokaupassa Asiakkaan ostopolku ja tuotearvostelut : tuotearvostelujen vaikutus asiakkaan ostopolkuun verkkokaupassa
title_short Asiakkaan ostopolku ja tuotearvostelut
title_sort asiakkaan ostopolku ja tuotearvostelut tuotearvostelujen vaikutus asiakkaan ostopolkuun verkkokaupassa
title_sub tuotearvostelujen vaikutus asiakkaan ostopolkuun verkkokaupassa
title_txtP Asiakkaan ostopolku ja tuotearvostelut : tuotearvostelujen vaikutus asiakkaan ostopolkuun verkkokaupassa
topic kuluttajat verkkokauppa ostopäätökset päätöksenteko
topic_facet kuluttajat ostopäätökset päätöksenteko verkkokauppa
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/48197 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201512194112
work_keys_str_mv AT punkkinentoni asiakkaanostopolkujatuotearvosteluttuotearvostelujenvaikutusasiakkaanostopolkuunve