Viihtyisä oppimisympäristö erään kuudennen luokan oppilaiden silmin

Tutkimus selvittää tapaustutkimuksen keinoin millainen on oppilaiden mielestä viihtyisä oppimisympäristö. Tällä hetkellä koulut elävät murrosvaiheessa, jossa muutoksia tehdään uuden opetussuunnitelman näkökulmasta ja samalla tulisi pohtia myös oppimisympäristöjen monipuolisuutta suhteessa opetuksen...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Hujanen, Pirita, Karvinen, Roosa
Muut tekijät: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2015
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/48067