_version_ 1799746564663541760
annif_keywords_txtF_mv motivaatio koulut tarkkaavaisuus ADHD opiskelumotivaatio
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p4734 http://www.yso.fi/onto/yso/p386 http://www.yso.fi/onto/yso/p9105 http://www.yso.fi/onto/yso/p4541 http://www.yso.fi/onto/yso/p19163
author Pesola, Taru
author2 Kasvatustieteiden tiedekunta Faculty of Education Kasvatustieteiden laitos Department of Education University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Erityispedagogiikka Special Education 101
author_facet Pesola, Taru Kasvatustieteiden tiedekunta Faculty of Education Kasvatustieteiden laitos Department of Education University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Erityispedagogiikka Special Education 101 Pesola, Taru
author_sort Pesola, Taru
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Kasvatustieteiden laitos
faculty_txtF Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
first_indexed 2023-03-22T10:01:46Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Aktiivisuuden ja tarkkaavuuden pulmien yhteys osaamisen tasoon ja motivaatioon koulun alussa</title><creator>Pesola, Taru</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kasvatustieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Erityispedagogiikka</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Special Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">101</contributor><subject type="other">Aktiivisuuden ja tarkkaavuuden pulmat</subject><subject type="other">motivaatio</subject><subject type="other">koulumenestys</subject><subject type="other">ADHD</subject><subject type="yso">ADHD</subject><subject type="yso">motivaatio</subject><subject type="yso">opintomenestys</subject><subject type="yso">itses&#xE4;&#xE4;tely</subject><subject type="yso">koulu</subject><available>2015-12-01T20:26:10Z</available><issued>2015</issued><type lang="fi">Pro gradu</type><type lang="en">Master's thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1505126</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/47939</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201512013881</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201512013881</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/47939/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201512013881.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201512013881.pdf" type="application/pdf" length="1178036" sequence="1"/><recordID>123456789_47939</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_47939
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:04:53Z
main_date 2015-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2015
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/47939\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201512013881.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201512013881.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 101
publication_first_indexed 2015-03-22T10:01:46Z
publishDate 2015
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Pesola, Taru Aktiivisuuden ja tarkkaavuuden pulmien yhteys osaamisen tasoon ja motivaatioon koulun alussa Aktiivisuuden ja tarkkaavuuden pulmat motivaatio koulumenestys ADHD opintomenestys itsesäätely koulu
subject_txtF Erityispedagogiikka
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_47939&index=0&size=large
title Aktiivisuuden ja tarkkaavuuden pulmien yhteys osaamisen tasoon ja motivaatioon koulun alussa
title_full Aktiivisuuden ja tarkkaavuuden pulmien yhteys osaamisen tasoon ja motivaatioon koulun alussa
title_fullStr Aktiivisuuden ja tarkkaavuuden pulmien yhteys osaamisen tasoon ja motivaatioon koulun alussa Aktiivisuuden ja tarkkaavuuden pulmien yhteys osaamisen tasoon ja motivaatioon koulun alussa
title_full_unstemmed Aktiivisuuden ja tarkkaavuuden pulmien yhteys osaamisen tasoon ja motivaatioon koulun alussa Aktiivisuuden ja tarkkaavuuden pulmien yhteys osaamisen tasoon ja motivaatioon koulun alussa
title_short Aktiivisuuden ja tarkkaavuuden pulmien yhteys osaamisen tasoon ja motivaatioon koulun alussa
title_sort aktiivisuuden ja tarkkaavuuden pulmien yhteys osaamisen tasoon ja motivaatioon koulun alussa
title_txtP Aktiivisuuden ja tarkkaavuuden pulmien yhteys osaamisen tasoon ja motivaatioon koulun alussa
topic Aktiivisuuden ja tarkkaavuuden pulmat motivaatio koulumenestys ADHD opintomenestys itsesäätely koulu
topic_facet ADHD Aktiivisuuden ja tarkkaavuuden pulmat itsesäätely koulu koulumenestys motivaatio opintomenestys
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/47939 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201512013881
work_keys_str_mv AT pesolataru aktiivisuudenjatarkkaavuudenpulmienyhteysosaamisentasoonjamotivaatioonkoulunalussa