Pesola, T., tiedekunta, K., Education, F. o., laitos, K., Education, D. o., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2015). Aktiivisuuden ja tarkkaavuuden pulmien yhteys osaamisen tasoon ja motivaatioon koulun alussa.
Chicago-viite (17. p.)Pesola, Taru, Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Aktiivisuuden Ja Tarkkaavuuden Pulmien Yhteys Osaamisen Tasoon Ja Motivaatioon Koulun Alussa. 2015.
MLA-viite (9. p.)Pesola, Taru, et al. Aktiivisuuden Ja Tarkkaavuuden Pulmien Yhteys Osaamisen Tasoon Ja Motivaatioon Koulun Alussa. 2015.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.