Soiko yritysbrändi? kuuntelukontekstin vaikutus äänilogojen välittämiin merkityksiin

Bibliographic Details
Main Author: Nieminen, Tommi
Other Authors: Humanistinen tiedekunta, Faculty of Humanities, Musiikin laitos, Department of Music, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto, Musiikkitiede, Musicology, 3051
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2015
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/47799
_version_ 1809902252021776384
annif_keywords_txtF_mv brändit brändäys musiikki yritykset äänimaisema
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 http://www.yso.fi/onto/yso/p25981 http://www.yso.fi/onto/yso/p1808 http://www.yso.fi/onto/yso/p3128 http://www.yso.fi/onto/yso/p1715
author Nieminen, Tommi
author2 Humanistinen tiedekunta Faculty of Humanities Musiikin laitos Department of Music University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Musiikkitiede Musicology 3051
author_facet Nieminen, Tommi Humanistinen tiedekunta Faculty of Humanities Musiikin laitos Department of Music University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Musiikkitiede Musicology 3051 Nieminen, Tommi
author_sort Nieminen, Tommi
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos
faculty_txtF Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
first_indexed 2023-03-22T09:58:26Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Soiko yritysbr&#xE4;ndi? : kuuntelukontekstin vaikutus &#xE4;&#xE4;nilogojen v&#xE4;litt&#xE4;miin merkityksiin</title><title type="alternative">Kuuntelukontekstin vaikutus &#xE4;&#xE4;nilogojen v&#xE4;litt&#xE4;miin merkityksiin</title><creator>Nieminen, Tommi</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Musiikin laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Music</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Musiikkitiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Musicology</contributor><contributor type="oppiainekoodi">3051</contributor><subject type="other">&#xE4;&#xE4;nibr&#xE4;nd&#xE4;ys</subject><subject type="other">&#xE4;&#xE4;nilogo</subject><subject type="yso">yritykset</subject><subject type="yso">br&#xE4;ndit</subject><subject type="yso">br&#xE4;nd&#xE4;ys</subject><subject type="yso">markkinointiviestint&#xE4;</subject><subject type="yso">mainosmusiikki</subject><subject type="yso">musiikki</subject><available>2015-11-24T09:40:44Z</available><issued>2015</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1504519</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/47799</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201511243780</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201511243780</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/47799/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201511243780.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201511243780.pdf" type="application/pdf" length="1935458" sequence="1"/><recordID>123456789_47799</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_47799
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:50:51Z
main_date 2015-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2015
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/47799\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201511243780.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201511243780.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 3051
publication_first_indexed 2015-03-22T09:58:26Z
publishDate 2015
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Nieminen, Tommi Soiko yritysbrändi? : kuuntelukontekstin vaikutus äänilogojen välittämiin merkityksiin äänibrändäys äänilogo yritykset brändit brändäys markkinointiviestintä mainosmusiikki musiikki
subject_txtF Musiikkitiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_47799&index=0&size=large
title Soiko yritysbrändi? : kuuntelukontekstin vaikutus äänilogojen välittämiin merkityksiin
title_alt Kuuntelukontekstin vaikutus äänilogojen välittämiin merkityksiin
title_full Soiko yritysbrändi? : kuuntelukontekstin vaikutus äänilogojen välittämiin merkityksiin
title_fullStr Soiko yritysbrändi? : kuuntelukontekstin vaikutus äänilogojen välittämiin merkityksiin Soiko yritysbrändi? : kuuntelukontekstin vaikutus äänilogojen välittämiin merkityksiin
title_full_unstemmed Soiko yritysbrändi? : kuuntelukontekstin vaikutus äänilogojen välittämiin merkityksiin Soiko yritysbrändi? : kuuntelukontekstin vaikutus äänilogojen välittämiin merkityksiin
title_short Soiko yritysbrändi?
title_sort soiko yritysbrändi kuuntelukontekstin vaikutus äänilogojen välittämiin merkityksiin
title_sub kuuntelukontekstin vaikutus äänilogojen välittämiin merkityksiin
title_txtP Soiko yritysbrändi? : kuuntelukontekstin vaikutus äänilogojen välittämiin merkityksiin
topic äänibrändäys äänilogo yritykset brändit brändäys markkinointiviestintä mainosmusiikki musiikki
topic_facet brändit brändäys mainosmusiikki markkinointiviestintä musiikki yritykset äänibrändäys äänilogo
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/47799 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201511243780
work_keys_str_mv AT nieminentommi soikoyritysbrändikuuntelukontekstinvaikutusäänilogojenvälittämiinmerkityksiin