Once in a lifetime lukiolaisten kokemuksia Vanhat Tanssit -kurssista ja -tapahtumasta

Heiska, H. ja Latonummi, K. 2015. Once in a lifetime: Lukiolaisten kokemuksia Vanhat Tanssit -kurssista ja -tapahtumasta. Jyväskylän yliopisto, Liikuntakasvatuksen laitos, Liikuntapedagogiikan pro gradu -tutkielma. 95 s., 2 liitettä. Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää lukion toisen vuosikurs...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Heiska, Heidi, Latonummi, Katja
Muut tekijät: Liikuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Sport and Health Sciences, Liikuntakasvatuksen laitos, Department of Sport Sciences, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2015
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/47785
_version_ 1828193114463928320
author Heiska, Heidi Latonummi, Katja
author2 Liikuntatieteellinen tiedekunta Faculty of Sport and Health Sciences Liikuntakasvatuksen laitos Department of Sport Sciences University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto
author_facet Heiska, Heidi Latonummi, Katja Liikuntatieteellinen tiedekunta Faculty of Sport and Health Sciences Liikuntakasvatuksen laitos Department of Sport Sciences University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Heiska, Heidi Latonummi, Katja Liikuntatieteellinen tiedekunta Faculty of Sport and Health Sciences Liikuntakasvatuksen laitos Department of Sport Sciences University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto
author_sort Heiska, Heidi
datasource_str_mv jyx
description Heiska, H. ja Latonummi, K. 2015. Once in a lifetime: Lukiolaisten kokemuksia Vanhat Tanssit -kurssista ja -tapahtumasta. Jyväskylän yliopisto, Liikuntakasvatuksen laitos, Liikuntapedagogiikan pro gradu -tutkielma. 95 s., 2 liitettä. Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää lukion toisen vuosikurssin opiskelijoiden näkemyksiä ja kokemuksia Vanhat Tanssit -kurssista ja -tapahtumasta. Tutkimuksessa tarkasteltiin, millaisia merkityksiä opiskelijat antavat tapahtumalle. Tavoitteena oli kuvata, selittää ja ymmärtää nuorten kokemuksia ja merkityksellisinä pitämiä asioita. Tutkimuksella haluttiin myös selvittää opiskelijoiden Vanhat Tanssit -kurssille osallistumisen sekä osallistumattomuuden syitä. Aineisto on laadullinen tapaustutkimus, jossa käytettiin hermeneuttis-fenomenologista otetta. Tutkimukseen osallistui erään eteläsuomalaisen lukion 39 opiskelijaa, joista tyttöjä oli 21 ja poikia 18. Tutkimusaineisto kerättiin marraskuussa 2014. Aineisto koostuu opiskelijoiden vapaa-ajallaan kirjoittamista ainekirjoituksista. Opiskelijat kirjoittivat aineen joko otsikolla Kokemuksia Vanhat Tanssit -kurssista ja -tapahtumasta (N=33) tai Miksi en osallistunut kurssille? (N=6). Aineisto analysoitiin laadullisella sisällönanalyysillä ja teemoittelemalla. Tutkimus osoitti, että Vanhat Tanssit -kurssilla ja -tapahtumalla on tärkeä merkitys lukiolaisten toisen vuoden opiskelussa. Nuoret kirjoittivat runsaasti parinvalinnasta, ulkonäkötekijöistä, esiintymisistä sekä esiintymisjännityksestä. Tutkimuksen nuoret pitivät tanssien harjoittelua tärkeänä osana Vanhat Tanssit -kurssia ja nuoret kehuivat harjoitusten ilmapiiriä. Tanssien ohella oheistoiminta, nousi merkitykselliseksi osa-alueeksi, jossa tärkeää oli yhdessä oleminen ja yhdessä tekeminen. Kurssi vaikutti myönteisesti usean nuoren suhtautumiseen tanssimista kohtaan. Onnistumisen kokemukset lisäsivät itseluottamusta omaan tanssimiseen, minkä uskottiin rohkaisevan myöhemmin vapaa-ajallakin tanssimaan paritansseja. Tärkeänä kurssin antina nuoret pitivät myös tanssitaidon oppimista. Vanhat Tanssit -kurssi ja -tapahtuma oli opiskelijoille arvokas yhteisöllinen kokemus. Suurin osa tutkimuksen nuorista kertoi Vanhojen tanssien vaikuttaneen myönteisesti ryhmän yhteenkuuluvuuteen ja yhteishenkeen. Opiskelijat pitivät erityisen tärkeänä sitä, keiden kanssa tapahtuman sai kokea. Erityisesti tytöille tapahtuman kokeminen hyvien kavereiden kanssa oli arvokkaampaa kuin itse tanssiminen. Tärkeäksi nousi myös vanhojen tanssien kokeminen kyseisessä lukiossa kyseisen ryhmän kanssa ennen koulun lakkauttamista. Tutkimuksemme nuoret kokivat, että Vanhat Tanssit ovat osa yleissivistystä ja hieno perinne lukioissa. Opiskelijat näkivät erilaisten tapahtumien tuovan mielekästä vaihtelua teoriapainotteiseen opiskeluun. Merkittävimmiksi Vanhat Tanssit -kurssille osallistumisen syiksi nousivat kavereiden osallistuminen, oman sisaruksen tai sukulaisen esimerkin seuraaminen sekä opettajan tai oman vanhemman houkuttelu. Mikään yksi erityinen tekijä ei sitä vastoin noussut selkeäksi osallistumattomuuden syyksi. Heiska, H. and Latonummi, K. 2015. Once in a Lifetime: The Upper Secondary School Students experiences of the Senior Dance course and the Senior Dance event. Department of Physical Education, University of Jyväskylä, Master’s thesis, 95 pp, 2 appendices. The purpose of this study was to find out opinions and experiences of the Finnish Upper Secondary School Senior Dance course and the Senior Dance event. The present study examines the meanings students give to the course. The aim was to describe, explain and understand student’s experiences and things that they consider meaningful. The purpose was also to find out what motivated the students to attend to the course and why some of the students didn’t take part to the course. The present study is a qualitative case study. Hermeneutic phenomenological research approach was used to explore the narrative identities of the participants, who were students from a certain, southern Finland upper secondary school. There were 39 students, 21 girls and 18 boys. The data was collected during November 2014. The data was generated from student’s essays that they wrote on their spare time. The topics of the essays were ”Experiences of the Finnish Senior Dance course and –event” (N=33) or ”Why I didn’t attend to the course?” (N=6). The data was analysed using qualitative content analysis and thematic analysis. Quality of data and analysis was enhanced by concentrating the analysis on rich narratives. The findings of the present study suggest that the students find Senior Dance course and the Senior Dance event meaningful. The common topics that the students wrote were choosing their partner, appearance, performances and excitement during performances. Students considered dance practices important part of the course and they praised the atmosphere of the rehearsals. Post-event activities were also meaningful. The important thing about the excessive events was that the group had a chance to be together and do things together. Attitudes towards dance became more positive. Succeeding in dancing increased self-confidence and many of the students thought that it will encourage them to dance social dances in their spare time as well. The students thought that it was important to learn to dance. The course and the event were important communal experiences for the students. Most of the participants told that the course ant the event had a positive influence on the social cohesion and the spirit of the group. The most important aspect for the students was the opportunity to dance with certain group of people. Especially girls found that it was even more important to experience the event with good friends than dancing itself. It was also important to experience the Finnish Senior Dance in the certain school with the certain group before the school was closed down. The students thought that Finnish Senior Dance is part of the common knowledge and a great tradition. Different events bring variation to theory based learning. The most significant reasons to participate to the course were participation of friends, siblings or relatives and the persuasion of the teacher or a parent. There was no specific reason why student chose not to participate to the course.
first_indexed 2023-03-22T09:59:47Z
format Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord [{"key": "dc.contributor.author", "value": "Heiska, Heidi", "language": null, "element": "contributor", "qualifier": "author", "schema": "dc"}, {"key": "dc.contributor.author", "value": "Latonummi, Katja", "language": null, "element": "contributor", "qualifier": "author", "schema": "dc"}, {"key": "dc.date.accessioned", "value": "2015-11-23T15:38:15Z", "language": "", "element": "date", "qualifier": "accessioned", "schema": "dc"}, {"key": "dc.date.available", "value": "2015-11-23T15:38:15Z", "language": "", "element": "date", "qualifier": "available", "schema": "dc"}, {"key": "dc.date.issued", "value": "2015", "language": null, "element": "date", "qualifier": "issued", "schema": "dc"}, {"key": "dc.identifier.other", "value": "oai:jykdok.linneanet.fi:1504524", "language": null, "element": "identifier", "qualifier": "other", "schema": "dc"}, {"key": "dc.identifier.uri", "value": "https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/47785", "language": "", "element": "identifier", "qualifier": "uri", "schema": "dc"}, {"key": "dc.description.abstract", "value": "Heiska, H. ja Latonummi, K. 2015. Once in a lifetime: Lukiolaisten kokemuksia Vanhat Tanssit -kurssista ja -tapahtumasta. Jyv\u00e4skyl\u00e4n yliopisto, Liikuntakasvatuksen laitos, Liikuntapedagogiikan pro gradu -tutkielma. 95 s., 2 liitett\u00e4.\r\n\r\nTutkimuksen tarkoituksena oli selvitt\u00e4\u00e4 lukion toisen vuosikurssin opiskelijoiden n\u00e4kemyksi\u00e4 ja kokemuksia Vanhat Tanssit -kurssista ja -tapahtumasta. Tutkimuksessa tarkasteltiin, millaisia merkityksi\u00e4 opiskelijat antavat tapahtumalle. Tavoitteena oli kuvata, selitt\u00e4\u00e4 ja ymm\u00e4rt\u00e4\u00e4 nuorten kokemuksia ja merkityksellisin\u00e4 pit\u00e4mi\u00e4 asioita. Tutkimuksella haluttiin my\u00f6s selvitt\u00e4\u00e4 opiskelijoiden Vanhat Tanssit -kurssille osallistumisen sek\u00e4 osallistumattomuuden syit\u00e4.\r\n\r\nAineisto on laadullinen tapaustutkimus, jossa k\u00e4ytettiin hermeneuttis-fenomenologista otetta. Tutkimukseen osallistui er\u00e4\u00e4n etel\u00e4suomalaisen lukion 39 opiskelijaa, joista tytt\u00f6j\u00e4 oli 21 ja poikia 18. Tutkimusaineisto ker\u00e4ttiin marraskuussa 2014. Aineisto koostuu opiskelijoiden vapaa-ajallaan kirjoittamista ainekirjoituksista. Opiskelijat kirjoittivat aineen joko otsikolla Kokemuksia Vanhat Tanssit -kurssista ja -tapahtumasta (N=33) tai Miksi en osallistunut kurssille? (N=6). Aineisto analysoitiin laadullisella sis\u00e4ll\u00f6nanalyysill\u00e4 ja teemoittelemalla.\r\n\r\nTutkimus osoitti, ett\u00e4 Vanhat Tanssit -kurssilla ja -tapahtumalla on t\u00e4rke\u00e4 merkitys lukiolaisten toisen vuoden opiskelussa. Nuoret kirjoittivat runsaasti parinvalinnasta, ulkon\u00e4k\u00f6tekij\u00f6ist\u00e4, esiintymisist\u00e4 sek\u00e4 esiintymisj\u00e4nnityksest\u00e4. Tutkimuksen nuoret pitiv\u00e4t tanssien harjoittelua t\u00e4rke\u00e4n\u00e4 osana Vanhat Tanssit -kurssia ja nuoret kehuivat harjoitusten ilmapiiri\u00e4. Tanssien ohella oheistoiminta, nousi merkitykselliseksi osa-alueeksi, jossa t\u00e4rke\u00e4\u00e4 oli yhdess\u00e4 oleminen ja yhdess\u00e4 tekeminen. Kurssi vaikutti my\u00f6nteisesti usean nuoren suhtautumiseen tanssimista kohtaan. Onnistumisen kokemukset lis\u00e4siv\u00e4t itseluottamusta omaan tanssimiseen, mink\u00e4 uskottiin rohkaisevan my\u00f6hemmin vapaa-ajallakin tanssimaan paritansseja. T\u00e4rke\u00e4n\u00e4 kurssin antina nuoret pitiv\u00e4t my\u00f6s tanssitaidon oppimista. Vanhat Tanssit -kurssi ja -tapahtuma oli opiskelijoille arvokas yhteis\u00f6llinen kokemus. Suurin osa tutkimuksen nuorista kertoi Vanhojen tanssien vaikuttaneen my\u00f6nteisesti ryhm\u00e4n yhteenkuuluvuuteen ja yhteishenkeen. Opiskelijat pitiv\u00e4t erityisen t\u00e4rke\u00e4n\u00e4 sit\u00e4, keiden kanssa tapahtuman sai kokea. Erityisesti tyt\u00f6ille tapahtuman kokeminen hyvien kavereiden kanssa oli arvokkaampaa kuin itse tanssiminen. T\u00e4rke\u00e4ksi nousi my\u00f6s vanhojen tanssien kokeminen kyseisess\u00e4 lukiossa kyseisen ryhm\u00e4n kanssa ennen koulun lakkauttamista. Tutkimuksemme nuoret kokivat, ett\u00e4 Vanhat Tanssit ovat osa yleissivistyst\u00e4 ja hieno perinne lukioissa. Opiskelijat n\u00e4kiv\u00e4t erilaisten tapahtumien tuovan mielek\u00e4st\u00e4 vaihtelua teoriapainotteiseen opiskeluun. Merkitt\u00e4vimmiksi Vanhat Tanssit -kurssille osallistumisen syiksi nousivat kavereiden osallistuminen, oman sisaruksen tai sukulaisen esimerkin seuraaminen sek\u00e4 opettajan tai oman vanhemman houkuttelu. Mik\u00e4\u00e4n yksi erityinen tekij\u00e4 ei sit\u00e4 vastoin noussut selke\u00e4ksi osallistumattomuuden syyksi.", "language": "fi", "element": "description", "qualifier": "abstract", "schema": "dc"}, {"key": "dc.description.abstract", "value": "Heiska, H. and Latonummi, K. 2015. Once in a Lifetime: The Upper Secondary School Students experiences of the Senior Dance course and the Senior Dance event. Department of Physical Education, University of Jyv\u00e4skyl\u00e4, Master\u2019s thesis, 95 pp, 2 appendices.\r\n\r\nThe purpose of this study was to find out opinions and experiences of the Finnish Upper Secondary School Senior Dance course and the Senior Dance event. The present study examines the meanings students give to the course. The aim was to describe, explain and understand student\u2019s experiences and things that they consider meaningful. The purpose was also to find out what motivated the students to attend to the course and why some of the students didn\u2019t take part to the course. \r\n\r\nThe present study is a qualitative case study. Hermeneutic phenomenological research approach was used to explore the narrative identities of the participants, who were students from a certain, southern Finland upper secondary school. There were 39 students, 21 girls and 18 boys. The data was collected during November 2014. The data was generated from student\u2019s essays that they wrote on their spare time. The topics of the essays were \u201dExperiences of the Finnish Senior Dance course and \u2013event\u201d (N=33) or \u201dWhy I didn\u2019t attend to the course?\u201d (N=6). The data was analysed using qualitative content analysis and thematic analysis. Quality of data and analysis was enhanced by concentrating the analysis on rich narratives.\r\n\r\nThe findings of the present study suggest that the students find Senior Dance course and the Senior Dance event meaningful. The common topics that the students wrote were choosing their partner, appearance, performances and excitement during performances. Students considered dance practices important part of the course and they praised the atmosphere of the rehearsals. Post-event activities were also meaningful. The important thing about the excessive events was that the group had a chance to be together and do things together. Attitudes towards dance became more positive. Succeeding in dancing increased self-confidence and many of the students thought that it will encourage them to dance social dances in their spare time as well. The students thought that it was important to learn to dance. The course and the event were important communal experiences for the students. Most of the participants told that the course ant the event had a positive influence on the social cohesion and the spirit of the group. The most important aspect for the students was the opportunity to dance with certain group of people. Especially girls found that it was even more important to experience the event with good friends than dancing itself. It was also important to experience the Finnish Senior Dance in the certain school with the certain group before the school was closed down. The students thought that Finnish Senior Dance is part of the common knowledge and a great tradition. Different events bring variation to theory based learning. The most significant reasons to participate to the course were participation of friends, siblings or relatives and the persuasion of the teacher or a parent. There was no specific reason why student chose not to participate to the course.", "language": "en", "element": "description", "qualifier": "abstract", "schema": "dc"}, {"key": "dc.description.provenance", "value": "Submitted using Plone Publishing form by Heidi Heiska (hejoheis) on 2015-11-23 15:38:15.336030. Form: Pro gradu -lomake (https://kirjasto.jyu.fi/julkaisut/julkaisulomakkeet/pro-gradu-lomake). JyX data: [jyx_publishing-allowed (fi) =True]", "language": "en", "element": "description", "qualifier": "provenance", "schema": "dc"}, {"key": "dc.description.provenance", "value": "Submitted by jyx lomake-julkaisija (jyx-julkaisija.group@korppi.jyu.fi) on 2015-11-23T15:38:15Z\r\nNo. of bitstreams: 2\r\nURN:NBN:fi:jyu-201511233769.pdf: 401111 bytes, checksum: adfdf015128c81ecb990f65eecaa2033 (MD5)\r\nlicense.html: 5157 bytes, checksum: 8ab36dc96ef351ca8f04b07582ddd9a4 (MD5)", "language": "en", "element": "description", "qualifier": "provenance", "schema": "dc"}, {"key": "dc.description.provenance", "value": "Made available in DSpace on 2015-11-23T15:38:15Z (GMT). No. of bitstreams: 2\r\nURN:NBN:fi:jyu-201511233769.pdf: 401111 bytes, checksum: adfdf015128c81ecb990f65eecaa2033 (MD5)\r\nlicense.html: 5157 bytes, checksum: 8ab36dc96ef351ca8f04b07582ddd9a4 (MD5)\r\n Previous issue date: 2015", "language": "en", "element": "description", "qualifier": "provenance", "schema": "dc"}, {"key": "dc.format.extent", "value": "1 verkkoaineisto (102 sivua)", "language": null, "element": "format", "qualifier": "extent", "schema": "dc"}, {"key": "dc.format.mimetype", "value": "application/pdf", "language": null, "element": "format", "qualifier": "mimetype", "schema": "dc"}, {"key": "dc.language.iso", "value": "fin", "language": null, "element": "language", "qualifier": "iso", "schema": "dc"}, {"key": "dc.rights", "value": "In Copyright", "language": "en", "element": "rights", "qualifier": null, "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.other", "value": "kokemus", "language": "", "element": "subject", "qualifier": "other", "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.other", "value": "lukio", "language": "", "element": "subject", "qualifier": "other", "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.other", "value": "merkitys", "language": "", "element": "subject", "qualifier": "other", "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.other", "value": "tanssi", "language": "", "element": "subject", "qualifier": "other", "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.other", "value": "Vanhat Tanssit", "language": "", "element": "subject", "qualifier": "other", "schema": "dc"}, {"key": "dc.title", "value": "Once in a lifetime : lukiolaisten kokemuksia Vanhat Tanssit -kurssista ja -tapahtumasta", "language": null, "element": "title", "qualifier": null, "schema": "dc"}, {"key": "dc.title.alternative", "value": "Lukiolaisten kokemuksia Vanhat Tanssit -kurssista ja -tapahtumasta", "language": null, "element": "title", "qualifier": "alternative", "schema": "dc"}, {"key": "dc.type", "value": "master thesis", "language": null, "element": "type", "qualifier": null, "schema": "dc"}, {"key": "dc.identifier.urn", "value": "URN:NBN:fi:jyu-201511233769", "language": null, "element": "identifier", "qualifier": "urn", "schema": "dc"}, {"key": "dc.type.ontasot", "value": "Pro gradu -tutkielma", "language": "fi", "element": "type", "qualifier": "ontasot", "schema": "dc"}, {"key": "dc.type.ontasot", "value": "Master\u2019s thesis", "language": "en", "element": "type", "qualifier": "ontasot", "schema": "dc"}, {"key": "dc.contributor.faculty", "value": "Liikuntatieteellinen tiedekunta", "language": "fi", "element": "contributor", "qualifier": "faculty", "schema": "dc"}, {"key": "dc.contributor.faculty", "value": "Faculty of Sport and Health Sciences", "language": "en", "element": "contributor", "qualifier": "faculty", "schema": "dc"}, {"key": "dc.contributor.department", "value": "Liikuntakasvatuksen laitos", "language": "fi", "element": "contributor", "qualifier": "department", "schema": "dc"}, {"key": "dc.contributor.department", "value": "Department of Sport Sciences", "language": "en", "element": "contributor", "qualifier": "department", "schema": "dc"}, {"key": "dc.contributor.organization", "value": "University of Jyv\u00e4skyl\u00e4", "language": "en", "element": "contributor", "qualifier": "organization", "schema": "dc"}, {"key": "dc.contributor.organization", "value": "Jyv\u00e4skyl\u00e4n yliopisto", "language": "fi", "element": "contributor", "qualifier": "organization", "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.discipline", "value": "Liikuntapedagogiikka", "language": "fi", "element": "subject", "qualifier": "discipline", "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.discipline", "value": "Physical Education Teacher Education", "language": "en", "element": "subject", "qualifier": "discipline", "schema": "dc"}, {"key": "dc.date.updated", "value": "2015-11-23T15:38:16Z", "language": "", "element": "date", "qualifier": "updated", "schema": "dc"}, {"key": "yvv.contractresearch.funding", "value": "0", "language": "", "element": "contractresearch", "qualifier": "funding", "schema": "yvv"}, {"key": "dc.type.coar", "value": "http://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc", "language": null, "element": "type", "qualifier": "coar", "schema": "dc"}, {"key": "dc.rights.accesslevel", "value": "openAccess", "language": "fi", "element": "rights", "qualifier": "accesslevel", "schema": "dc"}, {"key": "dc.type.publication", "value": "masterThesis", "language": null, "element": "type", "qualifier": "publication", "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.oppiainekoodi", "value": "502", "language": null, "element": "subject", "qualifier": "oppiainekoodi", "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.yso", "value": "lukiolaiset", "language": null, "element": "subject", "qualifier": "yso", "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.yso", "value": "kokemukset", "language": null, "element": "subject", "qualifier": "yso", "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.yso", "value": "lukio", "language": null, "element": "subject", "qualifier": "yso", "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.yso", "value": "merkitys", "language": null, "element": "subject", "qualifier": "yso", "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.yso", "value": "tanssi", "language": null, "element": "subject", "qualifier": "yso", "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.yso", "value": "vanhat tanssit", "language": null, "element": "subject", "qualifier": "yso", "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.yso", "value": "vanhojenp\u00e4iv\u00e4", "language": null, "element": "subject", "qualifier": "yso", "schema": "dc"}, {"key": "dc.format.content", "value": "fulltext", "language": null, "element": "format", "qualifier": "content", "schema": "dc"}, {"key": "dc.rights.url", "value": "https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/", "language": null, "element": "rights", "qualifier": "url", "schema": "dc"}, {"key": "dc.type.okm", "value": "G2", "language": null, "element": "type", "qualifier": "okm", "schema": "dc"}]
id jyx.123456789_47785
language fin
last_indexed 2025-03-31T20:02:18Z
main_date 2015-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2015
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstreams\/c02a58fc-fdca-460a-a93f-26e71f41158f\/download","text":"URN:NBN:fi:jyu-201511233769.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
publishDate 2015
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Heiska, Heidi Latonummi, Katja Once in a lifetime : lukiolaisten kokemuksia Vanhat Tanssit -kurssista ja -tapahtumasta kokemus lukio merkitys tanssi Vanhat Tanssit Liikuntapedagogiikka Physical Education Teacher Education 502 lukiolaiset kokemukset vanhat tanssit vanhojenpäivä
title Once in a lifetime : lukiolaisten kokemuksia Vanhat Tanssit -kurssista ja -tapahtumasta
title_alt Lukiolaisten kokemuksia Vanhat Tanssit -kurssista ja -tapahtumasta
title_full Once in a lifetime : lukiolaisten kokemuksia Vanhat Tanssit -kurssista ja -tapahtumasta
title_fullStr Once in a lifetime : lukiolaisten kokemuksia Vanhat Tanssit -kurssista ja -tapahtumasta Once in a lifetime : lukiolaisten kokemuksia Vanhat Tanssit -kurssista ja -tapahtumasta
title_full_unstemmed Once in a lifetime : lukiolaisten kokemuksia Vanhat Tanssit -kurssista ja -tapahtumasta Once in a lifetime : lukiolaisten kokemuksia Vanhat Tanssit -kurssista ja -tapahtumasta
title_short Once in a lifetime
title_sort once in a lifetime lukiolaisten kokemuksia vanhat tanssit kurssista ja tapahtumasta
title_sub lukiolaisten kokemuksia Vanhat Tanssit -kurssista ja -tapahtumasta
title_txtP Once in a lifetime : lukiolaisten kokemuksia Vanhat Tanssit -kurssista ja -tapahtumasta
topic kokemus lukio merkitys tanssi Vanhat Tanssit Liikuntapedagogiikka Physical Education Teacher Education 502 lukiolaiset kokemukset vanhat tanssit vanhojenpäivä
topic_facet 502 Liikuntapedagogiikka Physical Education Teacher Education Vanhat Tanssit kokemukset kokemus lukio lukiolaiset merkitys tanssi vanhat tanssit vanhojenpäivä
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/47785 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201511233769
work_keys_str_mv AT heiskaheidi onceinalifetimelukiolaistenkokemuksiavanhattanssitkurssistajatapahtumasta