_version_ 1809902229681864704
annif_keywords_txtF_mv social media cultural differences enterprises People's Republic of China Internet
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 http://www.yso.fi/onto/yso/p2190 http://www.yso.fi/onto/yso/p3128 http://www.yso.fi/onto/yso/p104984 http://www.yso.fi/onto/yso/p20405
author Markkanen, Sami
author2 Faculty of Information Technology Informaatioteknologian tiedekunta Tietojenkäsittelytieteiden laitos Department of Computer Science and Information Systems University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Information Systems Science Tietojärjestelmätiede 601
author_facet Markkanen, Sami Faculty of Information Technology Informaatioteknologian tiedekunta Tietojenkäsittelytieteiden laitos Department of Computer Science and Information Systems University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Information Systems Science Tietojärjestelmätiede 601 Markkanen, Sami
author_sort Markkanen, Sami
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2023-03-22T09:57:24Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>How Finnish companies use social media in China, and are cultural differences taken into account?</title><creator>Markkanen, Sami</creator><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Tietojenk&#xE4;sittelytieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Computer Science and Information Systems</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietoj&#xE4;rjestelm&#xE4;tiede</contributor><contributor type="oppiainekoodi">601</contributor><subject type="other">Kiinan sosiaalinen media</subject><subject type="other">Kulttuurierot</subject><subject type="other">Kiinan internetsensuuri</subject><subject type="other">markkinointi sosiaalisessa mediassa</subject><subject type="other">Suomalaiset yritykset Kiinassa</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">kulttuurierot</subject><subject type="yso">Internet</subject><subject type="yso">sensuuri</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">yritykset</subject><subject type="yso">Kiina</subject><available>2015-09-23T13:23:51Z</available><issued>2015</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1496282</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/47171</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201509233241</identifier><language type="iso">eng</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201509233241</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/47171/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201509233241.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201509233241.pdf" type="application/pdf" length="1504799" sequence="1"/><recordID>123456789_47171</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_47171
language eng
last_indexed 2024-09-03T10:49:49Z
main_date 2015-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2015
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/47171\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201509233241.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201509233241.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 601
publication_first_indexed 2015-03-22T09:57:24Z
publishDate 2015
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Markkanen, Sami How Finnish companies use social media in China, and are cultural differences taken into account? Kiinan sosiaalinen media Kulttuurierot Kiinan internetsensuuri markkinointi sosiaalisessa mediassa Suomalaiset yritykset Kiinassa sosiaalinen media kulttuurierot Internet sensuuri markkinointi yritykset Kiina
subject_txtF Kognitiotiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_47171&index=0&size=large
title How Finnish companies use social media in China, and are cultural differences taken into account?
title_full How Finnish companies use social media in China, and are cultural differences taken into account?
title_fullStr How Finnish companies use social media in China, and are cultural differences taken into account? How Finnish companies use social media in China, and are cultural differences taken into account?
title_full_unstemmed How Finnish companies use social media in China, and are cultural differences taken into account? How Finnish companies use social media in China, and are cultural differences taken into account?
title_short How Finnish companies use social media in China, and are cultural differences taken into account?
title_sort how finnish companies use social media in china and are cultural differences taken into account
title_txtP How Finnish companies use social media in China, and are cultural differences taken into account?
topic Kiinan sosiaalinen media Kulttuurierot Kiinan internetsensuuri markkinointi sosiaalisessa mediassa Suomalaiset yritykset Kiinassa sosiaalinen media kulttuurierot Internet sensuuri markkinointi yritykset Kiina
topic_facet Internet Kiina Kiinan internetsensuuri Kiinan sosiaalinen media Kulttuurierot Suomalaiset yritykset Kiinassa kulttuurierot markkinointi markkinointi sosiaalisessa mediassa sensuuri sosiaalinen media yritykset
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/47171 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201509233241
work_keys_str_mv AT markkanensami howfinnishcompaniesusesocialmediainchinaandareculturaldifferencestakenintoaccount