_version_ |
1809902229681864704
|
annif_keywords_txtF_mv |
social media
cultural differences
enterprises
People's Republic of China
Internet
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p20774
http://www.yso.fi/onto/yso/p2190
http://www.yso.fi/onto/yso/p3128
http://www.yso.fi/onto/yso/p104984
http://www.yso.fi/onto/yso/p20405
|
author |
Markkanen, Sami
|
author2 |
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologian tiedekunta
Tietojenkäsittelytieteiden laitos
Department of Computer Science and Information Systems
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Information Systems Science
Tietojärjestelmätiede
601
|
author_facet |
Markkanen, Sami
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologian tiedekunta
Tietojenkäsittelytieteiden laitos
Department of Computer Science and Information Systems
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Information Systems Science
Tietojärjestelmätiede
601
Markkanen, Sami
|
author_sort |
Markkanen, Sami
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Informaatioteknologia
|
faculty_txtF |
Informaatioteknologian tiedekunta
|
first_indexed |
2023-03-22T09:57:24Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Maisterivaiheen työ
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>How Finnish companies use social media in China, and are cultural differences taken into account?</title><creator>Markkanen, Sami</creator><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Tietojenkäsittelytieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Computer Science and Information Systems</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietojärjestelmätiede</contributor><contributor type="oppiainekoodi">601</contributor><subject type="other">Kiinan sosiaalinen media</subject><subject type="other">Kulttuurierot</subject><subject type="other">Kiinan internetsensuuri</subject><subject type="other">markkinointi sosiaalisessa mediassa</subject><subject type="other">Suomalaiset yritykset Kiinassa</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">kulttuurierot</subject><subject type="yso">Internet</subject><subject type="yso">sensuuri</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">yritykset</subject><subject type="yso">Kiina</subject><available>2015-09-23T13:23:51Z</available><issued>2015</issued><type lang="en">Master’s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1496282</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/47171</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201509233241</identifier><language type="iso">eng</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201509233241</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/47171/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201509233241.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201509233241.pdf" type="application/pdf" length="1504799" sequence="1"/><recordID>123456789_47171</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_47171
|
language |
eng
|
last_indexed |
2024-09-03T10:49:49Z
|
main_date |
2015-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2015
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/47171\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201509233241.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201509233241.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
601
|
publication_first_indexed |
2015-03-22T09:57:24Z
|
publishDate |
2015
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Markkanen, Sami
How Finnish companies use social media in China, and are cultural differences taken into account?
Kiinan sosiaalinen media
Kulttuurierot
Kiinan internetsensuuri
markkinointi sosiaalisessa mediassa
Suomalaiset yritykset Kiinassa
sosiaalinen media
kulttuurierot
Internet
sensuuri
markkinointi
yritykset
Kiina
|
subject_txtF |
Kognitiotiede
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_47171&index=0&size=large
|
title |
How Finnish companies use social media in China, and are cultural differences taken into account?
|
title_full |
How Finnish companies use social media in China, and are cultural differences taken into account?
|
title_fullStr |
How Finnish companies use social media in China, and are cultural differences taken into account?
How Finnish companies use social media in China, and are cultural differences taken into account?
|
title_full_unstemmed |
How Finnish companies use social media in China, and are cultural differences taken into account?
How Finnish companies use social media in China, and are cultural differences taken into account?
|
title_short |
How Finnish companies use social media in China, and are cultural differences taken into account?
|
title_sort |
how finnish companies use social media in china and are cultural differences taken into account
|
title_txtP |
How Finnish companies use social media in China, and are cultural differences taken into account?
|
topic |
Kiinan sosiaalinen media
Kulttuurierot
Kiinan internetsensuuri
markkinointi sosiaalisessa mediassa
Suomalaiset yritykset Kiinassa
sosiaalinen media
kulttuurierot
Internet
sensuuri
markkinointi
yritykset
Kiina
|
topic_facet |
Internet
Kiina
Kiinan internetsensuuri
Kiinan sosiaalinen media
Kulttuurierot
Suomalaiset yritykset Kiinassa
kulttuurierot
markkinointi
markkinointi sosiaalisessa mediassa
sensuuri
sosiaalinen media
yritykset
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/47171
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201509233241
|
work_keys_str_mv |
AT markkanensami howfinnishcompaniesusesocialmediainchinaandareculturaldifferencestakenintoaccount
|