Peuron, I., tiedekunta, I., Technology, F. o. I., Informaatioteknologia, Technology, I., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2015). Resurssien haltuunoton esittäminen mobiilipeleissä ja Clash of Clans -pelin resurssien haltuunoton heuristinen arviointi.
Chicago-viite (17. p.)Peuron, Ilkka, Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Resurssien Haltuunoton Esittäminen Mobiilipeleissä Ja Clash of Clans -pelin Resurssien Haltuunoton Heuristinen Arviointi. 2015.
MLA-viite (9. p.)Peuron, Ilkka, et al. Resurssien Haltuunoton Esittäminen Mobiilipeleissä Ja Clash of Clans -pelin Resurssien Haltuunoton Heuristinen Arviointi. 2015.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.