Peuron, I., tiedekunta, I., Technology, F. o. I., Informaatioteknologia, Technology, I., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2015). Resurssien haltuunoton esittäminen mobiilipeleissä ja Clash of Clans -pelin resurssien haltuunoton heuristinen arviointi.
Chicago Style (17th ed.) CitationPeuron, Ilkka, Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Resurssien Haltuunoton Esittäminen Mobiilipeleissä Ja Clash of Clans -pelin Resurssien Haltuunoton Heuristinen Arviointi. 2015.
MLA (9th ed.) CitationPeuron, Ilkka, et al. Resurssien Haltuunoton Esittäminen Mobiilipeleissä Ja Clash of Clans -pelin Resurssien Haltuunoton Heuristinen Arviointi. 2015.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.