Mielikuvat ja musiikkiliikunta alakoulun musiikinopetuksessa
Kandidaatintutkielmani käsittelee mielikuvien ja musiikkiliikunnan käyttöä alakoulun musiikinopetuksessa. Teoriaosiossa avaan sekä musiikkiliikunnan että mielikuvaoppimisen käsitteitä - mitä niillä tarkoitetaan, miten niitä voi käyttää käytännön musiikinopetuksessa ja miten niitä voi yhdistää toisii...
Main Author: | |
---|---|
Other Authors: | , , , , , |
Format: | Bachelor's thesis |
Language: | fin |
Published: |
2015
|
Subjects: | |
Online Access: | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/46714 |
Summary: | Kandidaatintutkielmani käsittelee mielikuvien ja musiikkiliikunnan käyttöä alakoulun musiikinopetuksessa. Teoriaosiossa avaan sekä musiikkiliikunnan että mielikuvaoppimisen käsitteitä - mitä niillä tarkoitetaan, miten niitä voi käyttää käytännön musiikinopetuksessa ja miten niitä voi yhdistää toisiinsa. Tarkastelen myös voimassaolevaa ja tulevaa perusopetuksen opetussuunnitelman perusteita ja erityisesti sitä, kuinka aiheeni näkyy opetussuunnitelmassa määritellyissä sisällöissä, tavoitteissa ja työtavoissa.
|
---|