_version_ |
1799746518062727168
|
annif_keywords_txtF_mv |
sosiaalinen media
brändit
brändäys
urheilu
markkinointi
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p20774
http://www.yso.fi/onto/yso/p23851
http://www.yso.fi/onto/yso/p25981
http://www.yso.fi/onto/yso/p965
http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
|
author |
Hokkanen, Ville
|
author2 |
Kauppakorkeakoulu
School of Business and Economics
Taloustieteet
Business and Economics
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Markkinointi
Marketing
20423
|
author_facet |
Hokkanen, Ville
Kauppakorkeakoulu
School of Business and Economics
Taloustieteet
Business and Economics
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Markkinointi
Marketing
20423
Hokkanen, Ville
|
author_sort |
Hokkanen, Ville
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Taloustieteet
|
faculty_txtF |
Kauppakorkeakoulu
|
first_indexed |
2023-03-22T10:02:16Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Sosiaalisen median käytön yhteys urheilukuluttajien brändi-käsityksiin</title><creator>Hokkanen, Ville</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">Urheilumarkkinointi</subject><subject type="other">sosiaalinen media</subject><subject type="other">brändit</subject><subject type="other">identifikaatio</subject><subject type="other">brändiin samaistuminen</subject><subject type="other">brändikokemukset</subject><subject type="other">asiakastyytyväisyys</subject><subject type="other">uskollisuus</subject><subject type="method">Kvantitatiivinen tutkimus</subject><subject type="yso">urheilu</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">brändit</subject><subject type="yso">asiakastyytyväisyys</subject><subject type="yso">uskollisuus</subject><available>2015-08-17T09:03:14Z</available><issued>2015</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master’s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1492807</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/46625</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201508172670</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">restrictedAccess</rights><rights type="accessrights" lang="fi">Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.</rights><rights type="accessrights" lang="en">This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201508172670</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/46625/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201508172670.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201508172670.pdf" type="application/pdf" length="891536" sequence="1"/><recordID>123456789_46625</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_46625
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-05-13T20:05:21Z
|
main_date |
2015-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2015
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/46625\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201508172670.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201508172670.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
20423
|
publication_first_indexed |
2015-03-22T10:02:16Z
|
publishDate |
2015
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Hokkanen, Ville
Sosiaalisen median käytön yhteys urheilukuluttajien brändi-käsityksiin
Urheilumarkkinointi
sosiaalinen media
brändit
identifikaatio
brändiin samaistuminen
brändikokemukset
asiakastyytyväisyys
uskollisuus
Kvantitatiivinen tutkimus
urheilu
markkinointi
|
subject_txtF |
Markkinointi
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_46625&index=0&size=large
|
title |
Sosiaalisen median käytön yhteys urheilukuluttajien brändi-käsityksiin
|
title_full |
Sosiaalisen median käytön yhteys urheilukuluttajien brändi-käsityksiin
|
title_fullStr |
Sosiaalisen median käytön yhteys urheilukuluttajien brändi-käsityksiin
Sosiaalisen median käytön yhteys urheilukuluttajien brändi-käsityksiin
|
title_full_unstemmed |
Sosiaalisen median käytön yhteys urheilukuluttajien brändi-käsityksiin
Sosiaalisen median käytön yhteys urheilukuluttajien brändi-käsityksiin
|
title_short |
Sosiaalisen median käytön yhteys urheilukuluttajien brändi-käsityksiin
|
title_sort |
sosiaalisen median käytön yhteys urheilukuluttajien brändi käsityksiin
|
title_txtP |
Sosiaalisen median käytön yhteys urheilukuluttajien brändi-käsityksiin
|
topic |
Urheilumarkkinointi
sosiaalinen media
brändit
identifikaatio
brändiin samaistuminen
brändikokemukset
asiakastyytyväisyys
uskollisuus
Kvantitatiivinen tutkimus
urheilu
markkinointi
|
topic_facet |
Kvantitatiivinen tutkimus
Urheilumarkkinointi
asiakastyytyväisyys
brändiin samaistuminen
brändikokemukset
brändit
identifikaatio
markkinointi
sosiaalinen media
urheilu
uskollisuus
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/46625
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201508172670
|
work_keys_str_mv |
AT hokkanenville sosiaalisenmediankäytönyhteysurheilukuluttajienbrändikäsityksiin
|