_version_ 1799746518062727168
annif_keywords_txtF_mv sosiaalinen media brändit brändäys urheilu markkinointi
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 http://www.yso.fi/onto/yso/p25981 http://www.yso.fi/onto/yso/p965 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
author Hokkanen, Ville
author2 Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Markkinointi Marketing 20423
author_facet Hokkanen, Ville Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Markkinointi Marketing 20423 Hokkanen, Ville
author_sort Hokkanen, Ville
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2023-03-22T10:02:16Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Sosiaalisen median k&#xE4;yt&#xF6;n yhteys urheilukuluttajien br&#xE4;ndi-k&#xE4;sityksiin</title><creator>Hokkanen, Ville</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">Urheilumarkkinointi</subject><subject type="other">sosiaalinen media</subject><subject type="other">br&#xE4;ndit</subject><subject type="other">identifikaatio</subject><subject type="other">br&#xE4;ndiin samaistuminen</subject><subject type="other">br&#xE4;ndikokemukset</subject><subject type="other">asiakastyytyv&#xE4;isyys</subject><subject type="other">uskollisuus</subject><subject type="method">Kvantitatiivinen tutkimus</subject><subject type="yso">urheilu</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">br&#xE4;ndit</subject><subject type="yso">asiakastyytyv&#xE4;isyys</subject><subject type="yso">uskollisuus</subject><available>2015-08-17T09:03:14Z</available><issued>2015</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1492807</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/46625</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201508172670</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">restrictedAccess</rights><rights type="accessrights" lang="fi">Aineistoon p&#xE4;&#xE4;sy&#xE4; on rajoitettu tekij&#xE4;noikeussyist&#xE4;. Aineisto on luettavissa Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopiston kirjaston arkistoty&#xF6;asemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.</rights><rights type="accessrights" lang="en">This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyv&#xE4;skyl&#xE4; University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201508172670</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/46625/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201508172670.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201508172670.pdf" type="application/pdf" length="891536" sequence="1"/><recordID>123456789_46625</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_46625
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:05:21Z
main_date 2015-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2015
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/46625\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201508172670.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201508172670.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 20423
publication_first_indexed 2015-03-22T10:02:16Z
publishDate 2015
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Hokkanen, Ville Sosiaalisen median käytön yhteys urheilukuluttajien brändi-käsityksiin Urheilumarkkinointi sosiaalinen media brändit identifikaatio brändiin samaistuminen brändikokemukset asiakastyytyväisyys uskollisuus Kvantitatiivinen tutkimus urheilu markkinointi
subject_txtF Markkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_46625&index=0&size=large
title Sosiaalisen median käytön yhteys urheilukuluttajien brändi-käsityksiin
title_full Sosiaalisen median käytön yhteys urheilukuluttajien brändi-käsityksiin
title_fullStr Sosiaalisen median käytön yhteys urheilukuluttajien brändi-käsityksiin Sosiaalisen median käytön yhteys urheilukuluttajien brändi-käsityksiin
title_full_unstemmed Sosiaalisen median käytön yhteys urheilukuluttajien brändi-käsityksiin Sosiaalisen median käytön yhteys urheilukuluttajien brändi-käsityksiin
title_short Sosiaalisen median käytön yhteys urheilukuluttajien brändi-käsityksiin
title_sort sosiaalisen median käytön yhteys urheilukuluttajien brändi käsityksiin
title_txtP Sosiaalisen median käytön yhteys urheilukuluttajien brändi-käsityksiin
topic Urheilumarkkinointi sosiaalinen media brändit identifikaatio brändiin samaistuminen brändikokemukset asiakastyytyväisyys uskollisuus Kvantitatiivinen tutkimus urheilu markkinointi
topic_facet Kvantitatiivinen tutkimus Urheilumarkkinointi asiakastyytyväisyys brändiin samaistuminen brändikokemukset brändit identifikaatio markkinointi sosiaalinen media urheilu uskollisuus
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/46625 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201508172670
work_keys_str_mv AT hokkanenville sosiaalisenmediankäytönyhteysurheilukuluttajienbrändikäsityksiin