Eriyttäminen 7. luokan äidinkielen ja kirjallisuuden oppikirjoissa kahden oppikirjasarjan tarkastelua

Tutkimuksessa tarkasteltiin eriyttämistä äidinkielen ja kirjallisuuden oppikirjoissa. Oppikirjat ovat opettajalle valmiina oppimateriaaleina tärkeä työväline. Eriyttämisellä voidaan huomioida oppijoiden yksilölliset tarpeet ja maksimoida oppijoiden kasvu ja kehitys. Eriyttävät oppikirjat voivat olla...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Volotinen, Iina
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Humanistinen tiedekunta, Faculty of Education, Faculty of Humanities, Kasvatustieteiden laitos, Kielten laitos, Department of Education, Department of Languages, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2015
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/46440