Erityisyyden monet merkitykset tutkimus erityisopettajien suhtautumisesta integraatioon ja inkluusioon osana koulunsa toimintakulttuuria

Bibliographic Details
Main Author: Haukka, Marjukka
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto, Luokanopettajakoulutus, Teacher Education, 103
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2015
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/46385
_version_ 1809902202110607360
annif_keywords_txtF_mv inkluusio integraatio erityisopetus erityisopettajat toimintakulttuuri
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p18355 http://www.yso.fi/onto/yso/p1731 http://www.yso.fi/onto/yso/p6984 http://www.yso.fi/onto/yso/p14593 http://www.yso.fi/onto/yso/p2036
author Haukka, Marjukka
author2 Kasvatustieteiden tiedekunta Faculty of Education Opettajankoulutuslaitos Department of Teacher Education University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Luokanopettajakoulutus Teacher Education 103
author_facet Haukka, Marjukka Kasvatustieteiden tiedekunta Faculty of Education Opettajankoulutuslaitos Department of Teacher Education University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Luokanopettajakoulutus Teacher Education 103 Haukka, Marjukka
author_sort Haukka, Marjukka
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Opettajankoulutuslaitos
faculty_txtF Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
first_indexed 2023-03-22T09:58:01Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Erityisyyden monet merkitykset : tutkimus erityisopettajien suhtautumisesta integraatioon ja inkluusioon osana koulunsa toimintakulttuuria</title><title type="alternative">Tutkimus erityisopettajien suhtautumisesta integraatioon ja inkluusioon osana koulunsa toimintakulttuuria</title><creator>Haukka, Marjukka</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Opettajankoulutuslaitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Teacher Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Luokanopettajakoulutus</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Teacher Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">103</contributor><subject type="other">segregaatio</subject><subject type="other">inkluusio</subject><subject type="other">integraatio</subject><subject type="other">vammaisuus</subject><subject type="other">toimintakulttuuri</subject><subject type="method">Kvalitatiivinen tutkimus</subject><subject type="yso">erityiskoulut</subject><subject type="yso">erityiskasvatus</subject><subject type="yso">segregaatio</subject><subject type="yso">inkluusio</subject><subject type="yso">integroitu opetus</subject><subject type="yso">vammaisuus</subject><subject type="yso">toimintakulttuuri</subject><available>2015-06-22T20:18:13Z</available><issued>2015</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1476491</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/46385</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201506222407</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201506222407</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/46385/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201506222407.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201506222407.pdf" type="application/pdf" length="594375" sequence="1"/><recordID>123456789_46385</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_46385
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:50:26Z
main_date 2015-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2015
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/46385\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201506222407.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201506222407.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 103
publication_first_indexed 2015-03-22T09:58:01Z
publishDate 2015
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Haukka, Marjukka Erityisyyden monet merkitykset : tutkimus erityisopettajien suhtautumisesta integraatioon ja inkluusioon osana koulunsa toimintakulttuuria segregaatio inkluusio integraatio vammaisuus toimintakulttuuri Kvalitatiivinen tutkimus erityiskoulut erityiskasvatus integroitu opetus
subject_txtF Luokanopettajakoulutus
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_46385&index=0&size=large
title Erityisyyden monet merkitykset : tutkimus erityisopettajien suhtautumisesta integraatioon ja inkluusioon osana koulunsa toimintakulttuuria
title_alt Tutkimus erityisopettajien suhtautumisesta integraatioon ja inkluusioon osana koulunsa toimintakulttuuria
title_full Erityisyyden monet merkitykset : tutkimus erityisopettajien suhtautumisesta integraatioon ja inkluusioon osana koulunsa toimintakulttuuria
title_fullStr Erityisyyden monet merkitykset : tutkimus erityisopettajien suhtautumisesta integraatioon ja inkluusioon osana koulunsa toimintakulttuuria Erityisyyden monet merkitykset : tutkimus erityisopettajien suhtautumisesta integraatioon ja inkluusioon osana koulunsa toimintakulttuuria
title_full_unstemmed Erityisyyden monet merkitykset : tutkimus erityisopettajien suhtautumisesta integraatioon ja inkluusioon osana koulunsa toimintakulttuuria Erityisyyden monet merkitykset : tutkimus erityisopettajien suhtautumisesta integraatioon ja inkluusioon osana koulunsa toimintakulttuuria
title_short Erityisyyden monet merkitykset
title_sort erityisyyden monet merkitykset tutkimus erityisopettajien suhtautumisesta integraatioon ja inkluusioon osana koulunsa toimintakulttuuria
title_sub tutkimus erityisopettajien suhtautumisesta integraatioon ja inkluusioon osana koulunsa toimintakulttuuria
title_txtP Erityisyyden monet merkitykset : tutkimus erityisopettajien suhtautumisesta integraatioon ja inkluusioon osana koulunsa toimintakulttuuria
topic segregaatio inkluusio integraatio vammaisuus toimintakulttuuri Kvalitatiivinen tutkimus erityiskoulut erityiskasvatus integroitu opetus
topic_facet Kvalitatiivinen tutkimus erityiskasvatus erityiskoulut inkluusio integraatio integroitu opetus segregaatio toimintakulttuuri vammaisuus
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/46385 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201506222407
work_keys_str_mv AT haukkamarjukka erityisyydenmonetmerkityksettutkimuserityisopettajiensuhtautumisestaintegraatioon