Haukka, M., tiedekunta, K., Education, F. o., Opettajankoulutuslaitos, Education, D. o. T., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2015). Erityisyyden monet merkitykset: Tutkimus erityisopettajien suhtautumisesta integraatioon ja inkluusioon osana koulunsa toimintakulttuuria.
Chicago Style (17th ed.) CitationHaukka, Marjukka, Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Erityisyyden Monet Merkitykset: Tutkimus Erityisopettajien Suhtautumisesta Integraatioon Ja Inkluusioon Osana Koulunsa Toimintakulttuuria. 2015.
MLA (9th ed.) CitationHaukka, Marjukka, et al. Erityisyyden Monet Merkitykset: Tutkimus Erityisopettajien Suhtautumisesta Integraatioon Ja Inkluusioon Osana Koulunsa Toimintakulttuuria. 2015.