Urheilun sponsorointi yrityksen markkinointiviestinnän muotona

Tutkimuksessa tarkastellaan urheilun sponsorointia yritysten näkökulmasta. Tarkoituksena on hahmottaa sponsorointia yritysten markkinointiviestinnän muotona ja toiminnan nykytilaa Suomessa. Tavoitteisiin päästään selvittämällä yritysten sponsoroinnille asetettuja tavoitteita, sponsorointikohteen val...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Aronen, Hilkka
Muut tekijät: Kauppakorkeakoulu, Liikuntatieteellinen tiedekunta, School of Business and Economics, Faculty of Sport and Health Sciences, Taloustieteet, Liikuntakasvatuksen laitos, Business and Economics, Department of Sport Sciences, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2015
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/46382