_version_ |
1809902201688031232
|
annif_keywords_txtF_mv |
urheilu
yritykset
sponsorointi
markkinointi
markkinointiviestintä
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p965
http://www.yso.fi/onto/yso/p3128
http://www.yso.fi/onto/yso/p1759
http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
http://www.yso.fi/onto/yso/p6988
|
author |
Aronen, Hilkka
|
author2 |
Kauppakorkeakoulu
Liikuntatieteellinen tiedekunta
School of Business and Economics
Faculty of Sport and Health Sciences
Taloustieteet
Liikuntakasvatuksen laitos
Business and Economics
Department of Sport Sciences
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Markkinointi
Liikunnan yhteiskuntatieteet
Marketing
Social Sciences of Sport
20423
5032
|
author_facet |
Aronen, Hilkka
Kauppakorkeakoulu
Liikuntatieteellinen tiedekunta
School of Business and Economics
Faculty of Sport and Health Sciences
Taloustieteet
Liikuntakasvatuksen laitos
Business and Economics
Department of Sport Sciences
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Markkinointi
Liikunnan yhteiskuntatieteet
Marketing
Social Sciences of Sport
20423
5032
Aronen, Hilkka
|
author_sort |
Aronen, Hilkka
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Taloustieteet
|
faculty_txtF |
Kauppakorkeakoulu
|
first_indexed |
2023-03-22T09:59:10Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Urheilun sponsorointi yrityksen markkinointiviestinnän muotona</title><creator>Aronen, Hilkka</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Liikuntatieteellinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Sport and Health Sciences</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Liikuntakasvatuksen laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Sport Sciences</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Liikunnan yhteiskuntatieteet</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Social Sciences of Sport</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><contributor type="oppiainekoodi">5032</contributor><subject type="other">urheilu</subject><subject type="other">sponsorointi</subject><subject type="other">markkinointi</subject><subject type="other">markkinointiviestintä</subject><subject type="yso">urheilu</subject><subject type="yso">sponsorointi</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">markkinointiviestintä</subject><available>2015-06-22T08:38:35Z</available><issued>2015</issued><type lang="fi">Pro gradu</type><type lang="en">Master's thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1476366</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/46382</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201506222403</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201506222403</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/46382/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201506222403.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201506222403.pdf" type="application/pdf" length="793426" sequence="1"/><recordID>123456789_46382</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_46382
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:51:37Z
|
main_date |
2015-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2015
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/46382\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201506222403.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201506222403.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
20423
|
publication_first_indexed |
2015-03-22T09:59:10Z
|
publishDate |
2015
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Aronen, Hilkka
Urheilun sponsorointi yrityksen markkinointiviestinnän muotona
urheilu
sponsorointi
markkinointi
markkinointiviestintä
|
subject_txtF |
Markkinointi
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_46382&index=0&size=large
|
title |
Urheilun sponsorointi yrityksen markkinointiviestinnän muotona
|
title_full |
Urheilun sponsorointi yrityksen markkinointiviestinnän muotona
|
title_fullStr |
Urheilun sponsorointi yrityksen markkinointiviestinnän muotona
Urheilun sponsorointi yrityksen markkinointiviestinnän muotona
|
title_full_unstemmed |
Urheilun sponsorointi yrityksen markkinointiviestinnän muotona
Urheilun sponsorointi yrityksen markkinointiviestinnän muotona
|
title_short |
Urheilun sponsorointi yrityksen markkinointiviestinnän muotona
|
title_sort |
urheilun sponsorointi yrityksen markkinointiviestinnän muotona
|
title_txtP |
Urheilun sponsorointi yrityksen markkinointiviestinnän muotona
|
topic |
urheilu
sponsorointi
markkinointi
markkinointiviestintä
|
topic_facet |
markkinointi
markkinointiviestintä
sponsorointi
urheilu
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/46382
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201506222403
|
work_keys_str_mv |
AT aronenhilkka urheilunsponsorointiyrityksenmarkkinointiviestinnänmuotona
|