Ranta, E., Technology, F. o. I., tiedekunta, I., laitos, T., Systems, D. o. C. S. a. I., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2015). Elektroninen suosittelumarkkinointi blogeissa: Viestijän ja viestin sisällön vaikutukset eWOM-viestinnän uskottavuuteen ja kuluttajakäyttäytymiseen.
Chicago-viite (17. p.)Ranta, Emma, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologian tiedekunta, Tietojenkäsittelytieteiden laitos, Department of Computer Science and Information Systems, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Elektroninen Suosittelumarkkinointi Blogeissa: Viestijän Ja Viestin Sisällön Vaikutukset EWOM-viestinnän Uskottavuuteen Ja Kuluttajakäyttäytymiseen. 2015.
MLA-viite (9. p.)Ranta, Emma, et al. Elektroninen Suosittelumarkkinointi Blogeissa: Viestijän Ja Viestin Sisällön Vaikutukset EWOM-viestinnän Uskottavuuteen Ja Kuluttajakäyttäytymiseen. 2015.