APA (7th ed.) Citation

Ranta, E., Technology, F. o. I., tiedekunta, I., laitos, T., Systems, D. o. C. S. a. I., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2015). Elektroninen suosittelumarkkinointi blogeissa: Viestijän ja viestin sisällön vaikutukset eWOM-viestinnän uskottavuuteen ja kuluttajakäyttäytymiseen.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Ranta, Emma, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologian tiedekunta, Tietojenkäsittelytieteiden laitos, Department of Computer Science and Information Systems, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Elektroninen Suosittelumarkkinointi Blogeissa: Viestijän Ja Viestin Sisällön Vaikutukset EWOM-viestinnän Uskottavuuteen Ja Kuluttajakäyttäytymiseen. 2015.

MLA (9th ed.) Citation

Ranta, Emma, et al. Elektroninen Suosittelumarkkinointi Blogeissa: Viestijän Ja Viestin Sisällön Vaikutukset EWOM-viestinnän Uskottavuuteen Ja Kuluttajakäyttäytymiseen. 2015.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.