_version_ 1809902182573539328
annif_keywords_txtF_mv markkinointiviestintä yritykset kertomukset markkinointi kerronta
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p6988 http://www.yso.fi/onto/yso/p3128 http://www.yso.fi/onto/yso/p24639 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 http://www.yso.fi/onto/yso/p6895
author Alasalmi, Tuula
author2 Humanistinen tiedekunta Faculty of Humanities Taiteiden ja kulttuurin tutkimuksen laitos Department of Art and Cultural Studies University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Kirjoittaminen Creative writing 3041
author_facet Alasalmi, Tuula Humanistinen tiedekunta Faculty of Humanities Taiteiden ja kulttuurin tutkimuksen laitos Department of Art and Cultural Studies University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Kirjoittaminen Creative writing 3041 Alasalmi, Tuula
author_sort Alasalmi, Tuula
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos
faculty_txtF Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
first_indexed 2023-03-22T10:00:36Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Tarina viestinviej&#xE4;n&#xE4; : tarinankerronta yritysten markkinointiviestinn&#xE4;n ty&#xF6;kaluna</title><title type="alternative">Tarinankerronta yritysten markkinointiviestinn&#xE4;n ty&#xF6;kaluna</title><creator>Alasalmi, Tuula</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taiteiden ja kulttuurin tutkimuksen laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Art and Cultural Studies</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Kirjoittaminen</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Creative writing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">3041</contributor><subject type="other">tarina</subject><subject type="other">markkinointiviestint&#xE4;</subject><subject type="other">mainonta</subject><subject type="other">yritystarina</subject><subject type="other">narratiivinen paradigma</subject><subject type="other">maailmankuva</subject><subject type="yso">tarinat</subject><subject type="yso">markkinointiviestint&#xE4;</subject><subject type="yso">yritysviestint&#xE4;</subject><subject type="yso">mainonta</subject><subject type="yso">narratiivisuus</subject><subject type="yso">paradigmat</subject><subject type="yso">maailmankuva</subject><subject type="yso">br&#xE4;ndit</subject><available>2015-06-02T10:41:34Z</available><issued>2015</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1474872</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/46167</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201506022149</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201506022149</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/46167/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201506022149.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201506022149.pdf" type="application/pdf" length="1880058" sequence="1"/><recordID>123456789_46167</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_46167
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:53:07Z
main_date 2015-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2015
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/46167\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201506022149.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201506022149.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 3041
publication_first_indexed 2015-03-22T10:00:36Z
publishDate 2015
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Alasalmi, Tuula Tarina viestinviejänä : tarinankerronta yritysten markkinointiviestinnän työkaluna tarina markkinointiviestintä mainonta yritystarina narratiivinen paradigma maailmankuva tarinat yritysviestintä narratiivisuus paradigmat brändit
subject_txtF Kirjoittaminen
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_46167&index=0&size=large
title Tarina viestinviejänä : tarinankerronta yritysten markkinointiviestinnän työkaluna
title_alt Tarinankerronta yritysten markkinointiviestinnän työkaluna
title_full Tarina viestinviejänä : tarinankerronta yritysten markkinointiviestinnän työkaluna
title_fullStr Tarina viestinviejänä : tarinankerronta yritysten markkinointiviestinnän työkaluna Tarina viestinviejänä : tarinankerronta yritysten markkinointiviestinnän työkaluna
title_full_unstemmed Tarina viestinviejänä : tarinankerronta yritysten markkinointiviestinnän työkaluna Tarina viestinviejänä : tarinankerronta yritysten markkinointiviestinnän työkaluna
title_short Tarina viestinviejänä
title_sort tarina viestinviejänä tarinankerronta yritysten markkinointiviestinnän työkaluna
title_sub tarinankerronta yritysten markkinointiviestinnän työkaluna
title_txtP Tarina viestinviejänä : tarinankerronta yritysten markkinointiviestinnän työkaluna
topic tarina markkinointiviestintä mainonta yritystarina narratiivinen paradigma maailmankuva tarinat yritysviestintä narratiivisuus paradigmat brändit
topic_facet brändit maailmankuva mainonta markkinointiviestintä narratiivinen paradigma narratiivisuus paradigmat tarina tarinat yritystarina yritysviestintä
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/46167 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201506022149
work_keys_str_mv AT alasalmituula tarinaviestinviejänätarinankerrontayritystenmarkkinointiviestinnäntyökaluna