_version_ |
1809902182573539328
|
annif_keywords_txtF_mv |
markkinointiviestintä
yritykset
kertomukset
markkinointi
kerronta
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p6988
http://www.yso.fi/onto/yso/p3128
http://www.yso.fi/onto/yso/p24639
http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
http://www.yso.fi/onto/yso/p6895
|
author |
Alasalmi, Tuula
|
author2 |
Humanistinen tiedekunta
Faculty of Humanities
Taiteiden ja kulttuurin tutkimuksen laitos
Department of Art and Cultural Studies
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Kirjoittaminen
Creative writing
3041
|
author_facet |
Alasalmi, Tuula
Humanistinen tiedekunta
Faculty of Humanities
Taiteiden ja kulttuurin tutkimuksen laitos
Department of Art and Cultural Studies
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Kirjoittaminen
Creative writing
3041
Alasalmi, Tuula
|
author_sort |
Alasalmi, Tuula
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos
|
faculty_txtF |
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
|
first_indexed |
2023-03-22T10:00:36Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Tarina viestinviejänä : tarinankerronta yritysten markkinointiviestinnän työkaluna</title><title type="alternative">Tarinankerronta yritysten markkinointiviestinnän työkaluna</title><creator>Alasalmi, Tuula</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taiteiden ja kulttuurin tutkimuksen laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Art and Cultural Studies</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Kirjoittaminen</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Creative writing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">3041</contributor><subject type="other">tarina</subject><subject type="other">markkinointiviestintä</subject><subject type="other">mainonta</subject><subject type="other">yritystarina</subject><subject type="other">narratiivinen paradigma</subject><subject type="other">maailmankuva</subject><subject type="yso">tarinat</subject><subject type="yso">markkinointiviestintä</subject><subject type="yso">yritysviestintä</subject><subject type="yso">mainonta</subject><subject type="yso">narratiivisuus</subject><subject type="yso">paradigmat</subject><subject type="yso">maailmankuva</subject><subject type="yso">brändit</subject><available>2015-06-02T10:41:34Z</available><issued>2015</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master’s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1474872</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/46167</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201506022149</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201506022149</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/46167/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201506022149.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201506022149.pdf" type="application/pdf" length="1880058" sequence="1"/><recordID>123456789_46167</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_46167
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:53:07Z
|
main_date |
2015-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2015
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/46167\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201506022149.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201506022149.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
3041
|
publication_first_indexed |
2015-03-22T10:00:36Z
|
publishDate |
2015
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Alasalmi, Tuula
Tarina viestinviejänä : tarinankerronta yritysten markkinointiviestinnän työkaluna
tarina
markkinointiviestintä
mainonta
yritystarina
narratiivinen paradigma
maailmankuva
tarinat
yritysviestintä
narratiivisuus
paradigmat
brändit
|
subject_txtF |
Kirjoittaminen
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_46167&index=0&size=large
|
title |
Tarina viestinviejänä : tarinankerronta yritysten markkinointiviestinnän työkaluna
|
title_alt |
Tarinankerronta yritysten markkinointiviestinnän työkaluna
|
title_full |
Tarina viestinviejänä : tarinankerronta yritysten markkinointiviestinnän työkaluna
|
title_fullStr |
Tarina viestinviejänä : tarinankerronta yritysten markkinointiviestinnän työkaluna
Tarina viestinviejänä : tarinankerronta yritysten markkinointiviestinnän työkaluna
|
title_full_unstemmed |
Tarina viestinviejänä : tarinankerronta yritysten markkinointiviestinnän työkaluna
Tarina viestinviejänä : tarinankerronta yritysten markkinointiviestinnän työkaluna
|
title_short |
Tarina viestinviejänä
|
title_sort |
tarina viestinviejänä tarinankerronta yritysten markkinointiviestinnän työkaluna
|
title_sub |
tarinankerronta yritysten markkinointiviestinnän työkaluna
|
title_txtP |
Tarina viestinviejänä : tarinankerronta yritysten markkinointiviestinnän työkaluna
|
topic |
tarina
markkinointiviestintä
mainonta
yritystarina
narratiivinen paradigma
maailmankuva
tarinat
yritysviestintä
narratiivisuus
paradigmat
brändit
|
topic_facet |
brändit
maailmankuva
mainonta
markkinointiviestintä
narratiivinen paradigma
narratiivisuus
paradigmat
tarina
tarinat
yritystarina
yritysviestintä
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/46167
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201506022149
|
work_keys_str_mv |
AT alasalmituula tarinaviestinviejänätarinankerrontayritystenmarkkinointiviestinnäntyökaluna
|