Asiakasuskollisuus digitaalisissa palveluissa

Tämä tutkielma on kirjallisuuskatsauksena toteutettu kandidaatintutkielma, jossa tutustutaan digitaalisten palveluiden asiakasuskollisuuteen. Tutkielmas-sa etsitään kirjallisuuskatsauksen avulla asiakasuskollisuuden ilmenemismuo-toja digitaalisissa palveluissa ja asiakasuskollisuuden aikaansaavia te...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Norismaa, Kasperi
Muut tekijät: Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2015
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/46135
Kuvaus
Yhteenveto:Tämä tutkielma on kirjallisuuskatsauksena toteutettu kandidaatintutkielma, jossa tutustutaan digitaalisten palveluiden asiakasuskollisuuteen. Tutkielmas-sa etsitään kirjallisuuskatsauksen avulla asiakasuskollisuuden ilmenemismuo-toja digitaalisissa palveluissa ja asiakasuskollisuuden aikaansaavia tekijöitä. Lisäksi tutkielmassa tutkitaan tärkeimpiä informaatioteknologian kehityskohteita, jotka ovat mahdollistaneet digitaalisten palveluiden kehittämisen ja ovat samalla olleet mukana muuttamassa tuotekeskeistä taloutta kohti palvelukeskeisyyttä. This bachelor’s thesis is made by using literature review. In this thesis the author does research on customer loyalty in digital services. The thesis uses literature review to search how customer loyalty manifests itself in digital services and what are the most important factors in creating customer loyalty. Additionally this thesis searches for the biggest technological advancements which makes designing digital services possible and are part of the worldwide swift from goods-centered economy to service-centered world.