Asiakasuskollisuus digitaalisissa palveluissa

Tämä tutkielma on kirjallisuuskatsauksena toteutettu kandidaatintutkielma, jossa tutustutaan digitaalisten palveluiden asiakasuskollisuuteen. Tutkielmas-sa etsitään kirjallisuuskatsauksen avulla asiakasuskollisuuden ilmenemismuo-toja digitaalisissa palveluissa ja asiakasuskollisuuden aikaansaavia te...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Norismaa, Kasperi
Other Authors: Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Bachelor's thesis
Language:fin
Published: 2015
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/46135
Description
Summary:Tämä tutkielma on kirjallisuuskatsauksena toteutettu kandidaatintutkielma, jossa tutustutaan digitaalisten palveluiden asiakasuskollisuuteen. Tutkielmas-sa etsitään kirjallisuuskatsauksen avulla asiakasuskollisuuden ilmenemismuo-toja digitaalisissa palveluissa ja asiakasuskollisuuden aikaansaavia tekijöitä. Lisäksi tutkielmassa tutkitaan tärkeimpiä informaatioteknologian kehityskohteita, jotka ovat mahdollistaneet digitaalisten palveluiden kehittämisen ja ovat samalla olleet mukana muuttamassa tuotekeskeistä taloutta kohti palvelukeskeisyyttä. This bachelor’s thesis is made by using literature review. In this thesis the author does research on customer loyalty in digital services. The thesis uses literature review to search how customer loyalty manifests itself in digital services and what are the most important factors in creating customer loyalty. Additionally this thesis searches for the biggest technological advancements which makes designing digital services possible and are part of the worldwide swift from goods-centered economy to service-centered world.