Luokanopettajaopiskelijoiden käsityksiä eriyttämisestä
Opetuksen eriyttäminen on ajankohtainen ja paljon keskusteltu aihe inklusiivi-sessa koulumaailmassa. Perusopetuksen opetussuunnitelman perusteet velvoittaa opettajaa eriyttämään opetustaan. Lisäksi kolmiportainen tukimalli tuo kouluihin eriyttämisen tarpeen. Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvi...
| Päätekijät: | , |
|---|---|
| Muut tekijät: | , , , , , |
| Aineistotyyppi: | Pro gradu |
| Kieli: | fin |
| Julkaistu: |
2015
|
| Aiheet: | |
| Linkit: | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/46051 |
Search Result 1
Luokanopettajaopiskelijoiden käsityksiä eriyttämisestä
Julkaistu 2015
JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
Pro gradu