_version_ |
1809902169786155008
|
annif_keywords_txtF_mv |
marketing
advertising
journalism
brands
sponsorship
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
http://www.yso.fi/onto/yso/p1232
http://www.yso.fi/onto/yso/p1161
http://www.yso.fi/onto/yso/p23851
http://www.yso.fi/onto/yso/p1759
|
author |
Lehto, Markus
|
author2 |
Humanistinen tiedekunta
Faculty of Humanities
Viestintätieteiden laitos
Department of Communication
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Yhteisöviestintä
Organizational Communication
3131
|
author_facet |
Lehto, Markus
Humanistinen tiedekunta
Faculty of Humanities
Viestintätieteiden laitos
Department of Communication
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Yhteisöviestintä
Organizational Communication
3131
Lehto, Markus
|
author_sort |
Lehto, Markus
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Kieli- ja viestintätieteiden laitos
|
faculty_txtF |
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
|
first_indexed |
2023-03-22T09:56:54Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Sponsored content credibility : an integrative analysis</title><creator>Lehto, Markus</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Viestintätieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Communication</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Yhteisöviestintä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Organizational Communication</contributor><contributor type="oppiainekoodi">3131</contributor><subject type="other">sisältömarkkinointi</subject><subject type="other">brändijournalismi</subject><subject type="yso">brändit</subject><subject type="yso">mainonta</subject><subject type="yso">journalismi</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">sponsorointi</subject><available>2015-05-19T19:53:59Z</available><issued>2015</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master’s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1473962</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/45949</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201505191903</identifier><language type="iso">eng</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201505191903</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/45949/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201505191903.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201505191903.pdf" type="application/pdf" length="1250800" sequence="1"/><recordID>123456789_45949</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_45949
|
language |
eng
|
last_indexed |
2024-09-03T10:49:23Z
|
main_date |
2015-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2015
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/45949\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201505191903.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201505191903.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
3131
|
publication_first_indexed |
2015-03-22T09:56:54Z
|
publishDate |
2015
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Lehto, Markus
Sponsored content credibility : an integrative analysis
sisältömarkkinointi
brändijournalismi
brändit
mainonta
journalismi
markkinointi
sponsorointi
|
subject_txtF |
Yhteisöviestintä
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_45949&index=0&size=large
|
title |
Sponsored content credibility : an integrative analysis
|
title_full |
Sponsored content credibility : an integrative analysis
|
title_fullStr |
Sponsored content credibility : an integrative analysis
Sponsored content credibility : an integrative analysis
|
title_full_unstemmed |
Sponsored content credibility : an integrative analysis
Sponsored content credibility : an integrative analysis
|
title_short |
Sponsored content credibility
|
title_sort |
sponsored content credibility an integrative analysis
|
title_sub |
an integrative analysis
|
title_txtP |
Sponsored content credibility : an integrative analysis
|
topic |
sisältömarkkinointi
brändijournalismi
brändit
mainonta
journalismi
markkinointi
sponsorointi
|
topic_facet |
brändijournalismi
brändit
journalismi
mainonta
markkinointi
sisältömarkkinointi
sponsorointi
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/45949
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201505191903
|
work_keys_str_mv |
AT lehtomarkus sponsoredcontentcredibilityanintegrativeanalysis
|