Jatkumo koulutaipaleen suunnannäyttäjänä esiopettajien ja luokanopettajien käsityksiä jatkumosta

Tässä tutkimuksessa tutkin, millaisia käsityksiä esiopettajilla ja luokanopettajilla on sitoutumisesta ennakkoon määriteltyjen käytänteiden toteuttamiseen jatkumossa. Sitoutumisen näkökulmasta jatkumokäytänteitä ei ole aikaisemmin tutkittu, joten tutkimukseni näkökulma on tuore. Tutkimuksen tuloksis...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Laukkanen, Jonna
Muut tekijät: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2015
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/45829