Rönkä, P., tiedekunta, H., Humanities, F. o., laitos, M., Music, D. o., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2015). Taidemusiikin markkinointiviestintä sosiaalisessa mediassa: Tapaustutkimus Jyväskylä Sinfoniasta.
Chicago-viite (17. p.)Rönkä, Petra, Humanistinen tiedekunta, Faculty of Humanities, Musiikin laitos, Department of Music, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Taidemusiikin Markkinointiviestintä Sosiaalisessa Mediassa: Tapaustutkimus Jyväskylä Sinfoniasta. 2015.
MLA-viite (9. p.)Rönkä, Petra, et al. Taidemusiikin Markkinointiviestintä Sosiaalisessa Mediassa: Tapaustutkimus Jyväskylä Sinfoniasta. 2015.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.