Mobile in-application purchasing a consumer perspective
Tutkimuksen tarkoitus on selventää applikaatioiden sisäistä ostamista mobiili- laitteilla (in-application purchasing) kuluttajan näkökulmasta. Applikaatioiden sisäisessä ostamisessa on monia tekijöitä, jotka erottavat sen perinteisestä elekt- ronisesta kaupankäynnistä ja uutena ilmiönä sitä ei ol...
Main Author: | |
---|---|
Other Authors: | , , , , , |
Format: | Master's thesis |
Language: | eng |
Published: |
2015
|
Subjects: | |
Online Access: | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/45622 |
Summary: | Tutkimuksen tarkoitus on selventää applikaatioiden sisäistä ostamista mobiili-
laitteilla (in-application purchasing) kuluttajan näkökulmasta. Applikaatioiden
sisäisessä ostamisessa on monia tekijöitä, jotka erottavat sen perinteisestä elekt-
ronisesta kaupankäynnistä ja uutena ilmiönä sitä ei ole vielä laajasti tutkittu.
The aim of this study is to clarify what in-application purchasing on a mobile
device is, what is the in-application purchasing process and what are the factors
affecting it from the consumer’s perspective. As a new phenomenon it has not
been extensively studied so there exists a gap in current knowledge about how
in-application purchasing is experienced.
|
---|