_version_ 1809902148468604928
annif_keywords_txtF_mv pienet ja keskisuuret yritykset sosiaalinen media markkinointi yritykset omaksuminen
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p8246 http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 http://www.yso.fi/onto/yso/p3128 http://www.yso.fi/onto/yso/p16214
author Karjula, Johannes
author2 Faculty of Information Technology Informaatioteknologian tiedekunta Tietojenkäsittelytieteiden laitos Department of Computer Science and Information Systems University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Information Systems Science Tietojärjestelmätiede 601
author_facet Karjula, Johannes Faculty of Information Technology Informaatioteknologian tiedekunta Tietojenkäsittelytieteiden laitos Department of Computer Science and Information Systems University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Information Systems Science Tietojärjestelmätiede 601 Karjula, Johannes
author_sort Karjula, Johannes
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2023-03-22T09:57:47Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Sosiaalisen median markkinointi- ja viestint&#xE4;ratkaisujen omaksuminen pk-yrityksess&#xE4; : yritysp&#xE4;&#xE4;tt&#xE4;j&#xE4;n n&#xE4;k&#xF6;kulma</title><creator>Karjula, Johannes</creator><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Tietojenk&#xE4;sittelytieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Computer Science and Information Systems</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietoj&#xE4;rjestelm&#xE4;tiede</contributor><contributor type="oppiainekoodi">601</contributor><subject type="other">Pk-yritys</subject><subject type="other">sosiaalinen media</subject><subject type="other">viestint&#xE4;- ja markkinointiratkaisu</subject><subject type="other">ICT</subject><subject type="other">omaksuminen</subject><subject type="other">SME</subject><subject type="other">Social Media</subject><subject type="other">Marketing and communication platform</subject><subject type="other">ICT</subject><subject type="other">adoption</subject><subject type="yso">pienet ja keskisuuret yritykset</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">viestint&#xE4;</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">tieto- ja viestint&#xE4;tekniikka</subject><subject type="yso">omaksuminen</subject><available>2015-04-10T20:46:20Z</available><issued>2015</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1472099</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/45617</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201504101566</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201504101566</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/45617/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201504101566.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201504101566.pdf" type="application/pdf" length="2262022" sequence="1"/><recordID>123456789_45617</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_45617
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:50:12Z
main_date 2015-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2015
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/45617\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201504101566.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201504101566.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 601
publication_first_indexed 2015-03-22T09:57:47Z
publishDate 2015
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Karjula, Johannes Sosiaalisen median markkinointi- ja viestintäratkaisujen omaksuminen pk-yrityksessä : yrityspäättäjän näkökulma Pk-yritys sosiaalinen media viestintä- ja markkinointiratkaisu ICT omaksuminen SME Social Media Marketing and communication platform adoption pienet ja keskisuuret yritykset viestintä markkinointi tieto- ja viestintätekniikka
subject_txtF Kognitiotiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_45617&index=0&size=large
title Sosiaalisen median markkinointi- ja viestintäratkaisujen omaksuminen pk-yrityksessä : yrityspäättäjän näkökulma
title_full Sosiaalisen median markkinointi- ja viestintäratkaisujen omaksuminen pk-yrityksessä : yrityspäättäjän näkökulma
title_fullStr Sosiaalisen median markkinointi- ja viestintäratkaisujen omaksuminen pk-yrityksessä : yrityspäättäjän näkökulma Sosiaalisen median markkinointi- ja viestintäratkaisujen omaksuminen pk-yrityksessä : yrityspäättäjän näkökulma
title_full_unstemmed Sosiaalisen median markkinointi- ja viestintäratkaisujen omaksuminen pk-yrityksessä : yrityspäättäjän näkökulma Sosiaalisen median markkinointi- ja viestintäratkaisujen omaksuminen pk-yrityksessä : yrityspäättäjän näkökulma
title_short Sosiaalisen median markkinointi- ja viestintäratkaisujen omaksuminen pk-yrityksessä
title_sort sosiaalisen median markkinointi ja viestintäratkaisujen omaksuminen pk yrityksessä yrityspäättäjän näkökulma
title_sub yrityspäättäjän näkökulma
title_txtP Sosiaalisen median markkinointi- ja viestintäratkaisujen omaksuminen pk-yrityksessä : yrityspäättäjän näkökulma
topic Pk-yritys sosiaalinen media viestintä- ja markkinointiratkaisu ICT omaksuminen SME Social Media Marketing and communication platform adoption pienet ja keskisuuret yritykset viestintä markkinointi tieto- ja viestintätekniikka
topic_facet ICT Marketing and communication platform Pk-yritys SME Social Media adoption markkinointi omaksuminen pienet ja keskisuuret yritykset sosiaalinen media tieto- ja viestintätekniikka viestintä viestintä- ja markkinointiratkaisu
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/45617 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201504101566
work_keys_str_mv AT karjulajohannes sosiaalisenmedianmarkkinointijaviestintäratkaisujenomaksuminenpkyrityksessäyrity