_version_ |
1809902148468604928
|
annif_keywords_txtF_mv |
pienet ja keskisuuret yritykset
sosiaalinen media
markkinointi
yritykset
omaksuminen
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p8246
http://www.yso.fi/onto/yso/p20774
http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
http://www.yso.fi/onto/yso/p3128
http://www.yso.fi/onto/yso/p16214
|
author |
Karjula, Johannes
|
author2 |
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologian tiedekunta
Tietojenkäsittelytieteiden laitos
Department of Computer Science and Information Systems
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Information Systems Science
Tietojärjestelmätiede
601
|
author_facet |
Karjula, Johannes
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologian tiedekunta
Tietojenkäsittelytieteiden laitos
Department of Computer Science and Information Systems
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Information Systems Science
Tietojärjestelmätiede
601
Karjula, Johannes
|
author_sort |
Karjula, Johannes
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Informaatioteknologia
|
faculty_txtF |
Informaatioteknologian tiedekunta
|
first_indexed |
2023-03-22T09:57:47Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Maisterivaiheen työ
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Sosiaalisen median markkinointi- ja viestintäratkaisujen omaksuminen pk-yrityksessä : yrityspäättäjän näkökulma</title><creator>Karjula, Johannes</creator><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Tietojenkäsittelytieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Computer Science and Information Systems</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietojärjestelmätiede</contributor><contributor type="oppiainekoodi">601</contributor><subject type="other">Pk-yritys</subject><subject type="other">sosiaalinen media</subject><subject type="other">viestintä- ja markkinointiratkaisu</subject><subject type="other">ICT</subject><subject type="other">omaksuminen</subject><subject type="other">SME</subject><subject type="other">Social Media</subject><subject type="other">Marketing and communication platform</subject><subject type="other">ICT</subject><subject type="other">adoption</subject><subject type="yso">pienet ja keskisuuret yritykset</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">viestintä</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">tieto- ja viestintätekniikka</subject><subject type="yso">omaksuminen</subject><available>2015-04-10T20:46:20Z</available><issued>2015</issued><type lang="en">Master’s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1472099</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/45617</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201504101566</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201504101566</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/45617/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201504101566.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201504101566.pdf" type="application/pdf" length="2262022" sequence="1"/><recordID>123456789_45617</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_45617
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:50:12Z
|
main_date |
2015-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2015
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/45617\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201504101566.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201504101566.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
601
|
publication_first_indexed |
2015-03-22T09:57:47Z
|
publishDate |
2015
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Karjula, Johannes
Sosiaalisen median markkinointi- ja viestintäratkaisujen omaksuminen pk-yrityksessä : yrityspäättäjän näkökulma
Pk-yritys
sosiaalinen media
viestintä- ja markkinointiratkaisu
ICT
omaksuminen
SME
Social Media
Marketing and communication platform
adoption
pienet ja keskisuuret yritykset
viestintä
markkinointi
tieto- ja viestintätekniikka
|
subject_txtF |
Kognitiotiede
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_45617&index=0&size=large
|
title |
Sosiaalisen median markkinointi- ja viestintäratkaisujen omaksuminen pk-yrityksessä : yrityspäättäjän näkökulma
|
title_full |
Sosiaalisen median markkinointi- ja viestintäratkaisujen omaksuminen pk-yrityksessä : yrityspäättäjän näkökulma
|
title_fullStr |
Sosiaalisen median markkinointi- ja viestintäratkaisujen omaksuminen pk-yrityksessä : yrityspäättäjän näkökulma
Sosiaalisen median markkinointi- ja viestintäratkaisujen omaksuminen pk-yrityksessä : yrityspäättäjän näkökulma
|
title_full_unstemmed |
Sosiaalisen median markkinointi- ja viestintäratkaisujen omaksuminen pk-yrityksessä : yrityspäättäjän näkökulma
Sosiaalisen median markkinointi- ja viestintäratkaisujen omaksuminen pk-yrityksessä : yrityspäättäjän näkökulma
|
title_short |
Sosiaalisen median markkinointi- ja viestintäratkaisujen omaksuminen pk-yrityksessä
|
title_sort |
sosiaalisen median markkinointi ja viestintäratkaisujen omaksuminen pk yrityksessä yrityspäättäjän näkökulma
|
title_sub |
yrityspäättäjän näkökulma
|
title_txtP |
Sosiaalisen median markkinointi- ja viestintäratkaisujen omaksuminen pk-yrityksessä : yrityspäättäjän näkökulma
|
topic |
Pk-yritys
sosiaalinen media
viestintä- ja markkinointiratkaisu
ICT
omaksuminen
SME
Social Media
Marketing and communication platform
adoption
pienet ja keskisuuret yritykset
viestintä
markkinointi
tieto- ja viestintätekniikka
|
topic_facet |
ICT
Marketing and communication platform
Pk-yritys
SME
Social Media
adoption
markkinointi
omaksuminen
pienet ja keskisuuret yritykset
sosiaalinen media
tieto- ja viestintätekniikka
viestintä
viestintä- ja markkinointiratkaisu
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/45617
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201504101566
|
work_keys_str_mv |
AT karjulajohannes sosiaalisenmedianmarkkinointijaviestintäratkaisujenomaksuminenpkyrityksessäyrity
|