Karjula, J., Technology, F. o. I., tiedekunta, I., laitos, T., Systems, D. o. C. S. a. I., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2015). Sosiaalisen median markkinointi- ja viestintäratkaisujen omaksuminen pk-yrityksessä: Yrityspäättäjän näkökulma.
Chicago Style (17th ed.) CitationKarjula, Johannes, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologian tiedekunta, Tietojenkäsittelytieteiden laitos, Department of Computer Science and Information Systems, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Sosiaalisen Median Markkinointi- Ja Viestintäratkaisujen Omaksuminen Pk-yrityksessä: Yrityspäättäjän Näkökulma. 2015.
MLA (9th ed.) CitationKarjula, Johannes, et al. Sosiaalisen Median Markkinointi- Ja Viestintäratkaisujen Omaksuminen Pk-yrityksessä: Yrityspäättäjän Näkökulma. 2015.