_version_ |
1799746438698106880
|
annif_keywords_txtF_mv |
videopelit
musiikki
pelimusiikki
menetelmät
tietokonepelit
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p17281
http://www.yso.fi/onto/yso/p1808
http://www.yso.fi/onto/yso/p29838
http://www.yso.fi/onto/yso/p1913
http://www.yso.fi/onto/yso/p3453
|
author |
Korhonen, Sauli
|
author2 |
Informaatioteknologian tiedekunta
Faculty of Information Technology
Tietotekniikan laitos
Department of Mathematical Information Technology
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Tietotekniikka
Mathematical Information Technology
602
|
author_facet |
Korhonen, Sauli
Informaatioteknologian tiedekunta
Faculty of Information Technology
Tietotekniikan laitos
Department of Mathematical Information Technology
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Tietotekniikka
Mathematical Information Technology
602
Korhonen, Sauli
|
author_sort |
Korhonen, Sauli
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Informaatioteknologia
|
faculty_txtF |
Informaatioteknologian tiedekunta
|
first_indexed |
2023-03-22T10:01:27Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Adaptiivinen videopelimusiikki ja sen menetelmät</title><creator>Korhonen, Sauli</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Tietotekniikan laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Mathematical Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietotekniikka</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Mathematical Information Technology</contributor><contributor type="oppiainekoodi">602</contributor><subject type="other">pelimusiikki</subject><subject type="yso">videopelit</subject><subject type="yso">musiikki</subject><subject type="yso">Unity</subject><available>2015-03-05T11:21:52Z</available><issued>2015</issued><type lang="fi">Pro gradu</type><type lang="en">Master's thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1467629</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/45451</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201503051428</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and
print it for Your own personal use. Commercial use is
prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">restrictedAccess</rights><rights type="accessrights" lang="fi">Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.</rights><rights type="accessrights" lang="en">This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201503051428</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/45451/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201503051428.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201503051428.pdf" type="application/pdf" length="4321206" sequence="1"/><recordID>123456789_45451</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_45451
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-05-13T20:04:37Z
|
main_date |
2015-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2015
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/45451\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201503051428.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201503051428.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
602
|
publication_first_indexed |
2015-03-22T10:01:27Z
|
publishDate |
2015
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Korhonen, Sauli
Adaptiivinen videopelimusiikki ja sen menetelmät
pelimusiikki
videopelit
musiikki
Unity
|
subject_txtF |
Tietotekniikka
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_45451&index=0&size=large
|
title |
Adaptiivinen videopelimusiikki ja sen menetelmät
|
title_full |
Adaptiivinen videopelimusiikki ja sen menetelmät
|
title_fullStr |
Adaptiivinen videopelimusiikki ja sen menetelmät
Adaptiivinen videopelimusiikki ja sen menetelmät
|
title_full_unstemmed |
Adaptiivinen videopelimusiikki ja sen menetelmät
Adaptiivinen videopelimusiikki ja sen menetelmät
|
title_short |
Adaptiivinen videopelimusiikki ja sen menetelmät
|
title_sort |
adaptiivinen videopelimusiikki ja sen menetelmät
|
title_txtP |
Adaptiivinen videopelimusiikki ja sen menetelmät
|
topic |
pelimusiikki
videopelit
musiikki
Unity
|
topic_facet |
Unity
musiikki
pelimusiikki
videopelit
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/45451
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201503051428
|
work_keys_str_mv |
AT korhonensauli adaptiivinenvideopelimusiikkijasenmenetelmät
|