Median kulutuksen vaikutus suomalaisten luottamukseen julkisia instituutioita ja kanssaihmisiä kohtaan

Bibliographic Details
Main Author: Mähönen, Erno
Other Authors: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos, Department of Social Sciences and Philosophy, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto, Yhteiskuntapolitiikka
Format: Bachelor's thesis
Language:fin
Published: 2012
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/45271
_version_ 1809903366943277056
annif_keywords_txtF_mv media kulutus luottamus vaikutukset Suomi
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p2445 http://www.yso.fi/onto/yso/p8574 http://www.yso.fi/onto/yso/p1725 http://www.yso.fi/onto/yso/p795 http://www.yso.fi/onto/yso/p94426
author Mähönen, Erno
author2 Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta Faculty of Humanities and Social Sciences Yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos Department of Social Sciences and Philosophy University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Yhteiskuntapolitiikka
author_facet Mähönen, Erno Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta Faculty of Humanities and Social Sciences Yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos Department of Social Sciences and Philosophy University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Yhteiskuntapolitiikka Mähönen, Erno
author_sort Mähönen, Erno
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos
faculty_txtF Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
first_indexed 2015-02-09T21:00:46Z
format Kandityö
format_ext_str_mv Opinnäyte Kandityö
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Median kulutuksen vaikutus suomalaisten luottamukseen julkisia instituutioita ja kanssaihmisi&#xE4; kohtaan</title><creator>M&#xE4;h&#xF6;nen, Erno</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities and Social Sciences</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Social Sciences and Philosophy</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Yhteiskuntapolitiikka</contributor><subject type="other">Media</subject><subject type="other">Luottamus</subject><subject type="other">Mass Communication Research</subject><subject type="other">Sanomalehdet</subject><subject type="other">Televisio</subject><available>2015-02-09T15:20:50Z</available><issued>2012</issued><type lang="fi">Kandidaatintutkielma</type><type lang="en">Bachelor's thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/45271</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201502091268</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201502091268</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/45271/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201502091268.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201502091268.pdf" type="application/pdf" length="792765" sequence="1"/><recordID>123456789_45271</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_45271
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:49:36Z
main_date 2012-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2012
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/45271\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201502091268.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201502091268.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 209
publication_first_indexed 2012-02-09T21:00:46Z
publishDate 2012
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Mähönen, Erno Median kulutuksen vaikutus suomalaisten luottamukseen julkisia instituutioita ja kanssaihmisiä kohtaan Media Luottamus Mass Communication Research Sanomalehdet Televisio
subject_txtF Yhteiskuntapolitiikka
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_45271&index=0&size=large
title Median kulutuksen vaikutus suomalaisten luottamukseen julkisia instituutioita ja kanssaihmisiä kohtaan
title_full Median kulutuksen vaikutus suomalaisten luottamukseen julkisia instituutioita ja kanssaihmisiä kohtaan
title_fullStr Median kulutuksen vaikutus suomalaisten luottamukseen julkisia instituutioita ja kanssaihmisiä kohtaan Median kulutuksen vaikutus suomalaisten luottamukseen julkisia instituutioita ja kanssaihmisiä kohtaan
title_full_unstemmed Median kulutuksen vaikutus suomalaisten luottamukseen julkisia instituutioita ja kanssaihmisiä kohtaan Median kulutuksen vaikutus suomalaisten luottamukseen julkisia instituutioita ja kanssaihmisiä kohtaan
title_short Median kulutuksen vaikutus suomalaisten luottamukseen julkisia instituutioita ja kanssaihmisiä kohtaan
title_sort median kulutuksen vaikutus suomalaisten luottamukseen julkisia instituutioita ja kanssaihmisiä kohtaan
title_txtP Median kulutuksen vaikutus suomalaisten luottamukseen julkisia instituutioita ja kanssaihmisiä kohtaan
topic Media Luottamus Mass Communication Research Sanomalehdet Televisio
topic_facet Luottamus Mass Communication Research Media Sanomalehdet Televisio
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/45271 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201502091268
work_keys_str_mv AT mähönenerno mediankulutuksenvaikutussuomalaistenluottamukseenjulkisiainstituutioitajakanssaihmis