Mähönen, E., tiedekunta, H., Sciences, F. o. H. a. S., laitos, Y. j. f., Philosophy, D. o. S. S. a., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2012). Median kulutuksen vaikutus suomalaisten luottamukseen julkisia instituutioita ja kanssaihmisiä kohtaan.
Chicago Style (17th ed.) CitationMähönen, Erno, Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos, Department of Social Sciences and Philosophy, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Median Kulutuksen Vaikutus Suomalaisten Luottamukseen Julkisia Instituutioita Ja Kanssaihmisiä Kohtaan. 2012.
MLA (9th ed.) CitationMähönen, Erno, et al. Median Kulutuksen Vaikutus Suomalaisten Luottamukseen Julkisia Instituutioita Ja Kanssaihmisiä Kohtaan. 2012.