_version_ 1809902611963314176
annif_keywords_txtF_mv esikouluikäiset esikoulu lapset (ikäryhmät) varhaiskasvatus keskittymiskyky
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p6911 http://www.yso.fi/onto/yso/p15089 http://www.yso.fi/onto/yso/p4354 http://www.yso.fi/onto/yso/p1650 http://www.yso.fi/onto/yso/p4251
author Kaibijainen, Maija Liimatainen, Salla
author2 Informaatioteknologian tiedekunta Kasvatustieteiden tiedekunta Faculty of Information Technology Faculty of Education Tietojenkäsittelytieteiden laitos Kasvatustieteiden laitos Department of Computer Science and Information Systems Department of Education University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Kognitiotiede Varhaiskasvatus Early Childhood Education 601 104
author_facet Kaibijainen, Maija Liimatainen, Salla Informaatioteknologian tiedekunta Kasvatustieteiden tiedekunta Faculty of Information Technology Faculty of Education Tietojenkäsittelytieteiden laitos Kasvatustieteiden laitos Department of Computer Science and Information Systems Department of Education University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Kognitiotiede Varhaiskasvatus Early Childhood Education 601 104 Kaibijainen, Maija Liimatainen, Salla
author_sort Kaibijainen, Maija
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2023-03-22T09:57:08Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Digitaalisuuden vaikutus keskittymiseen esikouluik&#xE4;isill&#xE4; lapsilla</title><creator>Kaibijainen, Maija</creator><creator>Liimatainen, Salla</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Tietojenk&#xE4;sittelytieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kasvatustieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Computer Science and Information Systems</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Kognitiotiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Varhaiskasvatus</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Early Childhood Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">601</contributor><contributor type="oppiainekoodi">104</contributor><subject type="other">digitaalisuus</subject><subject type="other">digitaaliset laitteet</subject><subject type="other">keskittyminen</subject><subject type="other">esikoulu</subject><subject type="other">oppiminen</subject><subject type="other">motivaatio</subject><subject type="other">oppimisympa&#x308;rist&#xF6;</subject><subject type="other">digitality</subject><subject type="other">digital equipment</subject><subject type="other">concentration</subject><subject type="other">pre-school</subject><subject type="other">learning</subject><subject type="other">motivation</subject><subject type="other">learning environment</subject><subject type="yso">opetusteknologia</subject><subject type="yso">taulutietokoneet</subject><subject type="yso">opetus</subject><subject type="yso">lapset</subject><subject type="yso">uusmedia</subject><subject type="yso">keskittyminen</subject><subject type="yso">esikoulu</subject><subject type="yso">oppiminen</subject><subject type="yso">motivaatio</subject><subject type="yso">oppimisymp&#xE4;rist&#xF6;</subject><available>2015-02-03T08:04:11Z</available><issued>2014</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1473373</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/45230</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201502031243</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201502031243</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/45230/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201502031243.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201502031243.pdf" type="application/pdf" length="991469" sequence="1"/><recordID>123456789_45230</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_45230
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:49:34Z
main_date 2014-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2014
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/45230\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201502031243.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201502031243.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 601
publication_first_indexed 2014-03-22T09:57:08Z
publishDate 2014
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Kaibijainen, Maija Liimatainen, Salla Digitaalisuuden vaikutus keskittymiseen esikouluikäisillä lapsilla digitaalisuus digitaaliset laitteet keskittyminen esikoulu oppiminen motivaatio oppimisympäristö digitality digital equipment concentration pre-school learning motivation learning environment opetusteknologia taulutietokoneet opetus lapset uusmedia
subject_txtF Kognitiotiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_45230&index=0&size=large
title Digitaalisuuden vaikutus keskittymiseen esikouluikäisillä lapsilla
title_full Digitaalisuuden vaikutus keskittymiseen esikouluikäisillä lapsilla
title_fullStr Digitaalisuuden vaikutus keskittymiseen esikouluikäisillä lapsilla Digitaalisuuden vaikutus keskittymiseen esikouluikäisillä lapsilla
title_full_unstemmed Digitaalisuuden vaikutus keskittymiseen esikouluikäisillä lapsilla Digitaalisuuden vaikutus keskittymiseen esikouluikäisillä lapsilla
title_short Digitaalisuuden vaikutus keskittymiseen esikouluikäisillä lapsilla
title_sort digitaalisuuden vaikutus keskittymiseen esikouluikäisillä lapsilla
title_txtP Digitaalisuuden vaikutus keskittymiseen esikouluikäisillä lapsilla
topic digitaalisuus digitaaliset laitteet keskittyminen esikoulu oppiminen motivaatio oppimisympäristö digitality digital equipment concentration pre-school learning motivation learning environment opetusteknologia taulutietokoneet opetus lapset uusmedia
topic_facet concentration digitaaliset laitteet digitaalisuus digital equipment digitality esikoulu keskittyminen lapset learning learning environment motivaatio motivation opetus opetusteknologia oppiminen oppimisympäristö pre-school taulutietokoneet uusmedia
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/45230 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201502031243
work_keys_str_mv AT kaibijainenmaija digitaalisuudenvaikutuskeskittymiseenesikouluikäisillälapsilla