_version_ |
1809902611963314176
|
annif_keywords_txtF_mv |
esikouluikäiset
esikoulu
lapset (ikäryhmät)
varhaiskasvatus
keskittymiskyky
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p6911
http://www.yso.fi/onto/yso/p15089
http://www.yso.fi/onto/yso/p4354
http://www.yso.fi/onto/yso/p1650
http://www.yso.fi/onto/yso/p4251
|
author |
Kaibijainen, Maija
Liimatainen, Salla
|
author2 |
Informaatioteknologian tiedekunta
Kasvatustieteiden tiedekunta
Faculty of Information Technology
Faculty of Education
Tietojenkäsittelytieteiden laitos
Kasvatustieteiden laitos
Department of Computer Science and Information Systems
Department of Education
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Kognitiotiede
Varhaiskasvatus
Early Childhood Education
601
104
|
author_facet |
Kaibijainen, Maija
Liimatainen, Salla
Informaatioteknologian tiedekunta
Kasvatustieteiden tiedekunta
Faculty of Information Technology
Faculty of Education
Tietojenkäsittelytieteiden laitos
Kasvatustieteiden laitos
Department of Computer Science and Information Systems
Department of Education
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Kognitiotiede
Varhaiskasvatus
Early Childhood Education
601
104
Kaibijainen, Maija
Liimatainen, Salla
|
author_sort |
Kaibijainen, Maija
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Informaatioteknologia
|
faculty_txtF |
Informaatioteknologian tiedekunta
|
first_indexed |
2023-03-22T09:57:08Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Digitaalisuuden vaikutus keskittymiseen esikouluikäisillä lapsilla</title><creator>Kaibijainen, Maija</creator><creator>Liimatainen, Salla</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Tietojenkäsittelytieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kasvatustieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Computer Science and Information Systems</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Kognitiotiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Varhaiskasvatus</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Early Childhood Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">601</contributor><contributor type="oppiainekoodi">104</contributor><subject type="other">digitaalisuus</subject><subject type="other">digitaaliset laitteet</subject><subject type="other">keskittyminen</subject><subject type="other">esikoulu</subject><subject type="other">oppiminen</subject><subject type="other">motivaatio</subject><subject type="other">oppimisympäristö</subject><subject type="other">digitality</subject><subject type="other">digital equipment</subject><subject type="other">concentration</subject><subject type="other">pre-school</subject><subject type="other">learning</subject><subject type="other">motivation</subject><subject type="other">learning environment</subject><subject type="yso">opetusteknologia</subject><subject type="yso">taulutietokoneet</subject><subject type="yso">opetus</subject><subject type="yso">lapset</subject><subject type="yso">uusmedia</subject><subject type="yso">keskittyminen</subject><subject type="yso">esikoulu</subject><subject type="yso">oppiminen</subject><subject type="yso">motivaatio</subject><subject type="yso">oppimisympäristö</subject><available>2015-02-03T08:04:11Z</available><issued>2014</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master’s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1473373</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/45230</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201502031243</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201502031243</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/45230/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201502031243.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201502031243.pdf" type="application/pdf" length="991469" sequence="1"/><recordID>123456789_45230</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_45230
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:49:34Z
|
main_date |
2014-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2014
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/45230\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201502031243.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201502031243.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
601
|
publication_first_indexed |
2014-03-22T09:57:08Z
|
publishDate |
2014
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Kaibijainen, Maija
Liimatainen, Salla
Digitaalisuuden vaikutus keskittymiseen esikouluikäisillä lapsilla
digitaalisuus
digitaaliset laitteet
keskittyminen
esikoulu
oppiminen
motivaatio
oppimisympäristö
digitality
digital equipment
concentration
pre-school
learning
motivation
learning environment
opetusteknologia
taulutietokoneet
opetus
lapset
uusmedia
|
subject_txtF |
Kognitiotiede
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_45230&index=0&size=large
|
title |
Digitaalisuuden vaikutus keskittymiseen esikouluikäisillä lapsilla
|
title_full |
Digitaalisuuden vaikutus keskittymiseen esikouluikäisillä lapsilla
|
title_fullStr |
Digitaalisuuden vaikutus keskittymiseen esikouluikäisillä lapsilla
Digitaalisuuden vaikutus keskittymiseen esikouluikäisillä lapsilla
|
title_full_unstemmed |
Digitaalisuuden vaikutus keskittymiseen esikouluikäisillä lapsilla
Digitaalisuuden vaikutus keskittymiseen esikouluikäisillä lapsilla
|
title_short |
Digitaalisuuden vaikutus keskittymiseen esikouluikäisillä lapsilla
|
title_sort |
digitaalisuuden vaikutus keskittymiseen esikouluikäisillä lapsilla
|
title_txtP |
Digitaalisuuden vaikutus keskittymiseen esikouluikäisillä lapsilla
|
topic |
digitaalisuus
digitaaliset laitteet
keskittyminen
esikoulu
oppiminen
motivaatio
oppimisympäristö
digitality
digital equipment
concentration
pre-school
learning
motivation
learning environment
opetusteknologia
taulutietokoneet
opetus
lapset
uusmedia
|
topic_facet |
concentration
digitaaliset laitteet
digitaalisuus
digital equipment
digitality
esikoulu
keskittyminen
lapset
learning
learning environment
motivaatio
motivation
opetus
opetusteknologia
oppiminen
oppimisympäristö
pre-school
taulutietokoneet
uusmedia
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/45230
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201502031243
|
work_keys_str_mv |
AT kaibijainenmaija digitaalisuudenvaikutuskeskittymiseenesikouluikäisillälapsilla
|