_version_ 1800740391027212288
annif_keywords_txtF_mv ostokäyttäytyminen kuluttajat digitalisaatio verkkokauppa kuluttajakäyttäytyminen
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p8573 http://www.yso.fi/onto/yso/p1397 http://www.yso.fi/onto/yso/p8692 http://www.yso.fi/onto/yso/p9457 http://www.yso.fi/onto/yso/p8576
author Liefveld, Laura
author2 Faculty of Information Technology Informaatioteknologian tiedekunta Tietojenkäsittelytieteiden laitos Department of Computer Science and Information Systems University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Information Systems Science Tietojärjestelmätiede 601
author_facet Liefveld, Laura Faculty of Information Technology Informaatioteknologian tiedekunta Tietojenkäsittelytieteiden laitos Department of Computer Science and Information Systems University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Information Systems Science Tietojärjestelmätiede 601 Liefveld, Laura
author_sort Liefveld, Laura
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2023-03-22T10:00:21Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Digitalisoitumisen vaikutus ostok&#xE4;ytt&#xE4;ytymiseen kauneus- ja terveystuotteiden toimialalla</title><creator>Liefveld, Laura</creator><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Tietojenk&#xE4;sittelytieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Computer Science and Information Systems</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietoj&#xE4;rjestelm&#xE4;tiede</contributor><contributor type="oppiainekoodi">601</contributor><subject type="other">internet</subject><subject type="other">verkkokauppa</subject><subject type="other">kuluttaja</subject><subject type="other">ostok&#xE4;ytt&#xE4;ytyminen</subject><subject type="yso">Internet</subject><subject type="yso">verkkokauppa</subject><subject type="yso">kuluttajat</subject><subject type="yso">ostok&#xE4;ytt&#xE4;ytyminen</subject><available>2015-01-07T07:01:15Z</available><issued>2013</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1454111</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/45011</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201501071010</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201501071010</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/45011/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201501071010.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201501071010.pdf" type="application/pdf" length="712968" sequence="1"/><recordID>123456789_45011</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_45011
language fin
last_indexed 2024-05-24T20:00:39Z
main_date 2013-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2013
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/45011\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201501071010.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201501071010.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 601
publication_first_indexed 2013-03-22T10:00:21Z
publishDate 2013
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Liefveld, Laura Digitalisoitumisen vaikutus ostokäyttäytymiseen kauneus- ja terveystuotteiden toimialalla internet verkkokauppa kuluttaja ostokäyttäytyminen Internet kuluttajat
subject_txtF Kognitiotiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_45011&index=0&size=large
title Digitalisoitumisen vaikutus ostokäyttäytymiseen kauneus- ja terveystuotteiden toimialalla
title_full Digitalisoitumisen vaikutus ostokäyttäytymiseen kauneus- ja terveystuotteiden toimialalla
title_fullStr Digitalisoitumisen vaikutus ostokäyttäytymiseen kauneus- ja terveystuotteiden toimialalla Digitalisoitumisen vaikutus ostokäyttäytymiseen kauneus- ja terveystuotteiden toimialalla
title_full_unstemmed Digitalisoitumisen vaikutus ostokäyttäytymiseen kauneus- ja terveystuotteiden toimialalla Digitalisoitumisen vaikutus ostokäyttäytymiseen kauneus- ja terveystuotteiden toimialalla
title_short Digitalisoitumisen vaikutus ostokäyttäytymiseen kauneus- ja terveystuotteiden toimialalla
title_sort digitalisoitumisen vaikutus ostokäyttäytymiseen kauneus ja terveystuotteiden toimialalla
title_txtP Digitalisoitumisen vaikutus ostokäyttäytymiseen kauneus- ja terveystuotteiden toimialalla
topic internet verkkokauppa kuluttaja ostokäyttäytyminen Internet kuluttajat
topic_facet Internet internet kuluttaja kuluttajat ostokäyttäytyminen verkkokauppa
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/45011 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201501071010
work_keys_str_mv AT liefveldlaura digitalisoitumisenvaikutusostokäyttäytymiseenkauneusjaterveystuotteidentoimialalla