Isoviita, R., tiedekunta, I., Technology, F. o. I., Informaatioteknologia, Technology, I., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2014). Verkkokauppojen suosittelujärjestelmät ja niiden vaikutukset käyttäjäkokemukseen.
Chicago-viite (17. p.)Isoviita, Riina, Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Verkkokauppojen Suosittelujärjestelmät Ja Niiden Vaikutukset Käyttäjäkokemukseen. 2014.
MLA-viite (9. p.)Isoviita, Riina, et al. Verkkokauppojen Suosittelujärjestelmät Ja Niiden Vaikutukset Käyttäjäkokemukseen. 2014.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.