_version_ |
1780992346041614336
|
annif_keywords_txtF_mv |
asiakastyytyväisyys
asiakkaat
mainostoimistot
palvelut
asiakaslähtöisyys
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p7217
http://www.yso.fi/onto/yso/p3294
http://www.yso.fi/onto/yso/p15013
http://www.yso.fi/onto/yso/p838
http://www.yso.fi/onto/yso/p7613
|
author |
Hristov, Jenna
|
author2 |
Humanistinen tiedekunta
Faculty of Humanities
Viestintätieteiden laitos
Department of Communication
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Yhteisöviestintä
Organizational Communication
3131
|
author_facet |
Hristov, Jenna
Humanistinen tiedekunta
Faculty of Humanities
Viestintätieteiden laitos
Department of Communication
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Yhteisöviestintä
Organizational Communication
3131
Hristov, Jenna
|
author_sort |
Hristov, Jenna
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
first_indexed |
2023-03-22T10:01:18Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Asiakastyytyväisyyden merkitys ja koostumus mainostoimistossa</title><creator>Hristov, Jenna</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Viestintätieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Communication</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Yhteisöviestintä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Organizational Communication</contributor><contributor type="oppiainekoodi">3131</contributor><subject type="other">asiakaslähtöisyys</subject><subject type="other">asiakaspalvelu</subject><subject type="other">asiakassuhde</subject><subject type="other">asiakastyytyväisyys</subject><subject type="other">mainostoimistot</subject><subject type="other">organisaatioviestintä</subject><subject type="other">yhteisöviestintä</subject><subject type="yso">asiakaslähtöisyys</subject><subject type="yso">asiakaspalvelu</subject><subject type="yso">asiakassuhde</subject><subject type="yso">asiakastyytyväisyys</subject><subject type="yso">mainostoimistot</subject><subject type="yso">organisaatioviestintä</subject><subject type="yso">yhteisöviestintä</subject><available>2014-10-07T11:44:47Z</available><issued>2014</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master’s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1446683</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/44387</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201410072939</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201410072939</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/44387/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201410072939.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201410072939.pdf" type="application/pdf" length="1963062" sequence="1"/><recordID>123456789_44387</recordID></qualifieddc>
|
hierarchy_parent_title |
Institutional Repository
|
id |
jyx.123456789_44387
|
institution |
JYU
|
language |
fin
|
last_indexed |
2023-07-03T20:14:45Z
|
main_date |
2014-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2014
|
media_type_str_mv |
0/application/
1/application/pdf/
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/44387\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201410072939.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201410072939.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
publication_first_indexed |
2014-03-22T10:01:18Z
|
publishDate |
2014
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Hristov, Jenna
Asiakastyytyväisyyden merkitys ja koostumus mainostoimistossa
asiakaslähtöisyys
asiakaspalvelu
asiakassuhde
asiakastyytyväisyys
mainostoimistot
organisaatioviestintä
yhteisöviestintä
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_44387&index=0&size=large
|
title |
Asiakastyytyväisyyden merkitys ja koostumus mainostoimistossa
|
title_full |
Asiakastyytyväisyyden merkitys ja koostumus mainostoimistossa
|
title_fullStr |
Asiakastyytyväisyyden merkitys ja koostumus mainostoimistossa
Asiakastyytyväisyyden merkitys ja koostumus mainostoimistossa
|
title_full_unstemmed |
Asiakastyytyväisyyden merkitys ja koostumus mainostoimistossa
Asiakastyytyväisyyden merkitys ja koostumus mainostoimistossa
|
title_short |
Asiakastyytyväisyyden merkitys ja koostumus mainostoimistossa
|
title_sort |
asiakastyytyväisyyden merkitys ja koostumus mainostoimistossa
|
title_txtP |
Asiakastyytyväisyyden merkitys ja koostumus mainostoimistossa
|
topic |
asiakaslähtöisyys
asiakaspalvelu
asiakassuhde
asiakastyytyväisyys
mainostoimistot
organisaatioviestintä
yhteisöviestintä
|
topic_facet |
asiakaslähtöisyys
asiakaspalvelu
asiakassuhde
asiakastyytyväisyys
mainostoimistot
organisaatioviestintä
yhteisöviestintä
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/44387
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201410072939
|
work_keys_str_mv |
AT hristovjenna asiakastyytyväisyydenmerkitysjakoostumusmainostoimistossa
|