_version_ 1780992346041614336
annif_keywords_txtF_mv asiakastyytyväisyys asiakkaat mainostoimistot palvelut asiakaslähtöisyys
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p7217 http://www.yso.fi/onto/yso/p3294 http://www.yso.fi/onto/yso/p15013 http://www.yso.fi/onto/yso/p838 http://www.yso.fi/onto/yso/p7613
author Hristov, Jenna
author2 Humanistinen tiedekunta Faculty of Humanities Viestintätieteiden laitos Department of Communication University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Yhteisöviestintä Organizational Communication 3131
author_facet Hristov, Jenna Humanistinen tiedekunta Faculty of Humanities Viestintätieteiden laitos Department of Communication University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Yhteisöviestintä Organizational Communication 3131 Hristov, Jenna
author_sort Hristov, Jenna
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
first_indexed 2023-03-22T10:01:18Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Asiakastyytyv&#xE4;isyyden merkitys ja koostumus mainostoimistossa</title><creator>Hristov, Jenna</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Viestint&#xE4;tieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Communication</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Yhteis&#xF6;viestint&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Organizational Communication</contributor><contributor type="oppiainekoodi">3131</contributor><subject type="other">asiakasl&#xE4;ht&#xF6;isyys</subject><subject type="other">asiakaspalvelu</subject><subject type="other">asiakassuhde</subject><subject type="other">asiakastyytyv&#xE4;isyys</subject><subject type="other">mainostoimistot</subject><subject type="other">organisaatioviestint&#xE4;</subject><subject type="other">yhteis&#xF6;viestint&#xE4;</subject><subject type="yso">asiakasl&#xE4;ht&#xF6;isyys</subject><subject type="yso">asiakaspalvelu</subject><subject type="yso">asiakassuhde</subject><subject type="yso">asiakastyytyv&#xE4;isyys</subject><subject type="yso">mainostoimistot</subject><subject type="yso">organisaatioviestint&#xE4;</subject><subject type="yso">yhteis&#xF6;viestint&#xE4;</subject><available>2014-10-07T11:44:47Z</available><issued>2014</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1446683</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/44387</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201410072939</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201410072939</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/44387/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201410072939.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201410072939.pdf" type="application/pdf" length="1963062" sequence="1"/><recordID>123456789_44387</recordID></qualifieddc>
hierarchy_parent_title Institutional Repository
id jyx.123456789_44387
institution JYU
language fin
last_indexed 2023-07-03T20:14:45Z
main_date 2014-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2014
media_type_str_mv 0/application/ 1/application/pdf/
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/44387\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201410072939.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201410072939.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
publication_first_indexed 2014-03-22T10:01:18Z
publishDate 2014
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Hristov, Jenna Asiakastyytyväisyyden merkitys ja koostumus mainostoimistossa asiakaslähtöisyys asiakaspalvelu asiakassuhde asiakastyytyväisyys mainostoimistot organisaatioviestintä yhteisöviestintä
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_44387&index=0&size=large
title Asiakastyytyväisyyden merkitys ja koostumus mainostoimistossa
title_full Asiakastyytyväisyyden merkitys ja koostumus mainostoimistossa
title_fullStr Asiakastyytyväisyyden merkitys ja koostumus mainostoimistossa Asiakastyytyväisyyden merkitys ja koostumus mainostoimistossa
title_full_unstemmed Asiakastyytyväisyyden merkitys ja koostumus mainostoimistossa Asiakastyytyväisyyden merkitys ja koostumus mainostoimistossa
title_short Asiakastyytyväisyyden merkitys ja koostumus mainostoimistossa
title_sort asiakastyytyväisyyden merkitys ja koostumus mainostoimistossa
title_txtP Asiakastyytyväisyyden merkitys ja koostumus mainostoimistossa
topic asiakaslähtöisyys asiakaspalvelu asiakassuhde asiakastyytyväisyys mainostoimistot organisaatioviestintä yhteisöviestintä
topic_facet asiakaslähtöisyys asiakaspalvelu asiakassuhde asiakastyytyväisyys mainostoimistot organisaatioviestintä yhteisöviestintä
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/44387 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201410072939
work_keys_str_mv AT hristovjenna asiakastyytyväisyydenmerkitysjakoostumusmainostoimistossa