Yrityksen sisäinen sosiaalinen media hiljaisen tiedon areenana tapaustutkimus Tieto Oyj:n sosiaalisen median käytöstä

Bibliographic Details
Main Author: Rantanen, Jari
Other Authors: Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto, Johtaminen, Management and Leadership, 20424
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2014
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/43913
_version_ 1809902548956479488
annif_keywords_txtF_mv sosiaalinen media hiljainen tieto yritykset viestintä tapaustutkimus
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 http://www.yso.fi/onto/yso/p12777 http://www.yso.fi/onto/yso/p3128 http://www.yso.fi/onto/yso/p36 http://www.yso.fi/onto/yso/p10982
author Rantanen, Jari
author2 Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Johtaminen Management and Leadership 20424
author_facet Rantanen, Jari Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Johtaminen Management and Leadership 20424 Rantanen, Jari
author_sort Rantanen, Jari
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2023-03-22T09:59:10Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Yrityksen sis&#xE4;inen sosiaalinen media hiljaisen tiedon areenana : tapaustutkimus Tieto Oyj:n sosiaalisen median k&#xE4;yt&#xF6;st&#xE4;</title><creator>Rantanen, Jari</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Johtaminen</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Management and Leadership</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20424</contributor><subject type="other">Sosiaalinen media</subject><subject type="other">hiljainen tieto</subject><subject type="other">kommunikaatio</subject><subject type="other">web 2.0</subject><subject type="other">web 3.0</subject><subject type="other">tietoty&#xF6;</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">hiljainen tieto</subject><subject type="yso">viestint&#xE4;</subject><subject type="yso">sis&#xE4;inen tiedotus</subject><subject type="yso">Web 2.0</subject><subject type="yso">Web 3.0</subject><subject type="yso">tietoty&#xF6;</subject><available>2014-07-26T14:49:38Z</available><issued>2014</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1439024</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/43913</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201407262259</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201407262259</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/43913/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201407262259.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201407262259.pdf" type="application/pdf" length="886528" sequence="1"/><recordID>123456789_43913</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_43913
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:51:37Z
main_date 2014-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2014
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/43913\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201407262259.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201407262259.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 20424
publication_first_indexed 2014-03-22T09:59:10Z
publishDate 2014
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Rantanen, Jari Yrityksen sisäinen sosiaalinen media hiljaisen tiedon areenana : tapaustutkimus Tieto Oyj:n sosiaalisen median käytöstä Sosiaalinen media hiljainen tieto kommunikaatio web 2.0 web 3.0 tietotyö sosiaalinen media viestintä sisäinen tiedotus Web 2.0 Web 3.0
subject_txtF Johtaminen
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_43913&index=0&size=large
title Yrityksen sisäinen sosiaalinen media hiljaisen tiedon areenana : tapaustutkimus Tieto Oyj:n sosiaalisen median käytöstä
title_full Yrityksen sisäinen sosiaalinen media hiljaisen tiedon areenana : tapaustutkimus Tieto Oyj:n sosiaalisen median käytöstä
title_fullStr Yrityksen sisäinen sosiaalinen media hiljaisen tiedon areenana : tapaustutkimus Tieto Oyj:n sosiaalisen median käytöstä Yrityksen sisäinen sosiaalinen media hiljaisen tiedon areenana : tapaustutkimus Tieto Oyj:n sosiaalisen median käytöstä
title_full_unstemmed Yrityksen sisäinen sosiaalinen media hiljaisen tiedon areenana : tapaustutkimus Tieto Oyj:n sosiaalisen median käytöstä Yrityksen sisäinen sosiaalinen media hiljaisen tiedon areenana : tapaustutkimus Tieto Oyj:n sosiaalisen median käytöstä
title_short Yrityksen sisäinen sosiaalinen media hiljaisen tiedon areenana
title_sort yrityksen sisäinen sosiaalinen media hiljaisen tiedon areenana tapaustutkimus tieto oyj n sosiaalisen median käytöstä
title_sub tapaustutkimus Tieto Oyj:n sosiaalisen median käytöstä
title_txtP Yrityksen sisäinen sosiaalinen media hiljaisen tiedon areenana : tapaustutkimus Tieto Oyj:n sosiaalisen median käytöstä
topic Sosiaalinen media hiljainen tieto kommunikaatio web 2.0 web 3.0 tietotyö sosiaalinen media viestintä sisäinen tiedotus Web 2.0 Web 3.0
topic_facet Sosiaalinen media Web 2.0 Web 3.0 hiljainen tieto kommunikaatio sisäinen tiedotus sosiaalinen media tietotyö viestintä web 2.0 web 3.0
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/43913 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201407262259
work_keys_str_mv AT rantanenjari yrityksensisäinensosiaalinenmediahiljaisentiedonareenanatapaustutkimustietooyjnsosi