Rantanen, J., Kauppakorkeakoulu, Economics, S. o. B. a., Taloustieteet, Economics, B. a., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2014). Yrityksen sisäinen sosiaalinen media hiljaisen tiedon areenana: Tapaustutkimus Tieto Oyj:n sosiaalisen median käytöstä.
Chicago Style (17th ed.) CitationRantanen, Jari, Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Yrityksen Sisäinen Sosiaalinen Media Hiljaisen Tiedon Areenana: Tapaustutkimus Tieto Oyj:n Sosiaalisen Median Käytöstä. 2014.
MLA (9th ed.) CitationRantanen, Jari, et al. Yrityksen Sisäinen Sosiaalinen Media Hiljaisen Tiedon Areenana: Tapaustutkimus Tieto Oyj:n Sosiaalisen Median Käytöstä. 2014.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.