Rantanen, J., Kauppakorkeakoulu, Economics, S. o. B. a., Taloustieteet, Economics, B. a., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2014). Yrityksen sisäinen sosiaalinen media hiljaisen tiedon areenana: Tapaustutkimus Tieto Oyj:n sosiaalisen median käytöstä.
Chicago-viite (17. p.)Rantanen, Jari, Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Yrityksen Sisäinen Sosiaalinen Media Hiljaisen Tiedon Areenana: Tapaustutkimus Tieto Oyj:n Sosiaalisen Median Käytöstä. 2014.
MLA-viite (9. p.)Rantanen, Jari, et al. Yrityksen Sisäinen Sosiaalinen Media Hiljaisen Tiedon Areenana: Tapaustutkimus Tieto Oyj:n Sosiaalisen Median Käytöstä. 2014.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.