_version_ 1809902548732084224
annif_keywords_txtF_mv sosiaalinen media yksityinen sektori yritykset suuryritykset Facebook
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 http://www.yso.fi/onto/yso/p11520 http://www.yso.fi/onto/yso/p3128 http://www.yso.fi/onto/yso/p9476 http://www.yso.fi/onto/yso/p21063
author Berg, Henri
author2 Humanistinen tiedekunta Faculty of Humanities Viestintätieteiden laitos Department of Communication University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Puheviestintä Speech Communication 3132
author_facet Berg, Henri Humanistinen tiedekunta Faculty of Humanities Viestintätieteiden laitos Department of Communication University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Puheviestintä Speech Communication 3132 Berg, Henri
author_sort Berg, Henri
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Kieli- ja viestintätieteiden laitos
faculty_txtF Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
first_indexed 2023-03-22T09:57:41Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Sosiaalisen median hy&#xF6;dynt&#xE4;minen suomalaisissa yksityisen sektorin suuryrityksiss&#xE4;</title><creator>Berg, Henri</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Viestint&#xE4;tieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Communication</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Puheviestint&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Speech Communication</contributor><contributor type="oppiainekoodi">3132</contributor><subject type="other">facebook</subject><subject type="other">organisaatio</subject><subject type="other">puheviestint&#xE4;</subject><subject type="other">sosiaalinen media</subject><subject type="other">twitter</subject><subject type="other">viestint&#xE4;strategia</subject><subject type="other">yksityinen sektori</subject><subject type="yso">suuryritykset</subject><subject type="yso">yksityinen sektori</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">Facebook</subject><subject type="yso">Twitter</subject><subject type="yso">viestint&#xE4;strategiat</subject><available>2014-07-25T10:29:07Z</available><issued>2014</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1439025</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/43912</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201407252258</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201407252258</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/43912/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201407252258.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201407252258.pdf" type="application/pdf" length="377731" sequence="1"/><recordID>123456789_43912</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_43912
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:50:06Z
main_date 2014-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2014
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/43912\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201407252258.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201407252258.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 3132
publication_first_indexed 2014-03-22T09:57:41Z
publishDate 2014
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Berg, Henri Sosiaalisen median hyödyntäminen suomalaisissa yksityisen sektorin suuryrityksissä facebook organisaatio puheviestintä sosiaalinen media twitter viestintästrategia yksityinen sektori suuryritykset Facebook Twitter viestintästrategiat
subject_txtF Puheviestintä
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_43912&index=0&size=large
title Sosiaalisen median hyödyntäminen suomalaisissa yksityisen sektorin suuryrityksissä
title_full Sosiaalisen median hyödyntäminen suomalaisissa yksityisen sektorin suuryrityksissä
title_fullStr Sosiaalisen median hyödyntäminen suomalaisissa yksityisen sektorin suuryrityksissä Sosiaalisen median hyödyntäminen suomalaisissa yksityisen sektorin suuryrityksissä
title_full_unstemmed Sosiaalisen median hyödyntäminen suomalaisissa yksityisen sektorin suuryrityksissä Sosiaalisen median hyödyntäminen suomalaisissa yksityisen sektorin suuryrityksissä
title_short Sosiaalisen median hyödyntäminen suomalaisissa yksityisen sektorin suuryrityksissä
title_sort sosiaalisen median hyödyntäminen suomalaisissa yksityisen sektorin suuryrityksissä
title_txtP Sosiaalisen median hyödyntäminen suomalaisissa yksityisen sektorin suuryrityksissä
topic facebook organisaatio puheviestintä sosiaalinen media twitter viestintästrategia yksityinen sektori suuryritykset Facebook Twitter viestintästrategiat
topic_facet Facebook Twitter facebook organisaatio puheviestintä sosiaalinen media suuryritykset twitter viestintästrategia viestintästrategiat yksityinen sektori
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/43912 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201407252258
work_keys_str_mv AT berghenri sosiaalisenmedianhyödyntäminensuomalaisissayksityisensektorinsuuryrityksissä