Yritysblokkaamisen motiivit ja haasteet

Ovaska, Jussi Markus Yritysbloggaamisen motiivit ja haasteet Jyväskylä: Jyväskylän yliopisto, 2014, 24 s. Tietojärjestelmätiede, kandidaatintutkielma Ohjaaja: Salo, Markus Tässä tutkielmassa tarkasteltiin yritysblogeja yrityksen viestinnässä ja markkinoinnissa. Yritysblogi on Web 2.0 kanava, joka ma...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Ovaska, Jussi
Muut tekijät: Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2014
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/43863