Primitiivisestä tiedosta jaettuihin kokemuksiin integraatioryhmän opiskelijoiden kokemuksia esteettisestä prosessista ja oman taideteoksen esittelystä

Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, miten luokanopettajaopiskelijat kokivat esteettisen prosessin luodessaan omasta itsestään kertovaa taideteosta. Taiteellisella työskentelyllä pyrittiin käsittelemään ja jakamaan primitiiviseksi tiedoksi kutsuttuja sisäisiä kokemuksia. Tutkimus toteutettiin Jy...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Martikainen, Annukka
Muut tekijät: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2008
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/43830