_version_ 1809902368933806080
annif_keywords_txtF_mv markkinointiviestintä brändit viestintä suostuttelu markkinointi
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p6988 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 http://www.yso.fi/onto/yso/p36 http://www.yso.fi/onto/yso/p5615 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
author Laitinen, Timo
author2 Faculty of Information Technology Informaatioteknologian tiedekunta Tietojenkäsittelytieteiden laitos Department of Computer Science and Information Systems University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Information Systems Science Tietojärjestelmätiede 601
author_facet Laitinen, Timo Faculty of Information Technology Informaatioteknologian tiedekunta Tietojenkäsittelytieteiden laitos Department of Computer Science and Information Systems University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Information Systems Science Tietojärjestelmätiede 601 Laitinen, Timo
author_sort Laitinen, Timo
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2023-03-22T09:59:07Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Suostuttelevan markkinointiviestinn&#xE4;n metodit br&#xE4;ndipersoonallisuuden luomiseksi Twitter-kontekstissa</title><creator>Laitinen, Timo</creator><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Tietojenk&#xE4;sittelytieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Computer Science and Information Systems</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietoj&#xE4;rjestelm&#xE4;tiede</contributor><contributor type="oppiainekoodi">601</contributor><subject type="other">Suostuttelu</subject><subject type="other">markkinointiviestint&#xE4;</subject><subject type="other">harkinnan todenn&#xE4;k&#xF6;isyyden teoria</subject><subject type="other">br&#xE4;ndipersoonallisuus</subject><subject type="yso">suostuttelu</subject><subject type="yso">markkinointiviestint&#xE4;</subject><subject type="yso">br&#xE4;ndit</subject><subject type="yso">Twitter</subject><available>2014-06-18T07:17:43Z</available><issued>2014</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1437701</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/43777</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201406182075</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201406182075</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/43777/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201406182075.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201406182075.pdf" type="application/pdf" length="2345090" sequence="1"/><recordID>123456789_43777</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_43777
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:51:35Z
main_date 2014-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2014
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/43777\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201406182075.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201406182075.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 601
publication_first_indexed 2014-03-22T09:59:07Z
publishDate 2014
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Laitinen, Timo Suostuttelevan markkinointiviestinnän metodit brändipersoonallisuuden luomiseksi Twitter-kontekstissa Suostuttelu markkinointiviestintä harkinnan todennäköisyyden teoria brändipersoonallisuus suostuttelu brändit Twitter
subject_txtF Kognitiotiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_43777&index=0&size=large
title Suostuttelevan markkinointiviestinnän metodit brändipersoonallisuuden luomiseksi Twitter-kontekstissa
title_full Suostuttelevan markkinointiviestinnän metodit brändipersoonallisuuden luomiseksi Twitter-kontekstissa
title_fullStr Suostuttelevan markkinointiviestinnän metodit brändipersoonallisuuden luomiseksi Twitter-kontekstissa Suostuttelevan markkinointiviestinnän metodit brändipersoonallisuuden luomiseksi Twitter-kontekstissa
title_full_unstemmed Suostuttelevan markkinointiviestinnän metodit brändipersoonallisuuden luomiseksi Twitter-kontekstissa Suostuttelevan markkinointiviestinnän metodit brändipersoonallisuuden luomiseksi Twitter-kontekstissa
title_short Suostuttelevan markkinointiviestinnän metodit brändipersoonallisuuden luomiseksi Twitter-kontekstissa
title_sort suostuttelevan markkinointiviestinnän metodit brändipersoonallisuuden luomiseksi twitter kontekstissa
title_txtP Suostuttelevan markkinointiviestinnän metodit brändipersoonallisuuden luomiseksi Twitter-kontekstissa
topic Suostuttelu markkinointiviestintä harkinnan todennäköisyyden teoria brändipersoonallisuus suostuttelu brändit Twitter
topic_facet Suostuttelu Twitter brändipersoonallisuus brändit harkinnan todennäköisyyden teoria markkinointiviestintä suostuttelu
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/43777 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201406182075
work_keys_str_mv AT laitinentimo suostuttelevanmarkkinointiviestinnänmetoditbrändipersoonallisuudenluomiseksitwitter