APA-viite (7. p.)

Laitinen, T., Technology, F. o. I., tiedekunta, I., laitos, T., Systems, D. o. C. S. a. I., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2014). Suostuttelevan markkinointiviestinnän metodit brändipersoonallisuuden luomiseksi Twitter-kontekstissa.

Chicago-viite (17. p.)

Laitinen, Timo, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologian tiedekunta, Tietojenkäsittelytieteiden laitos, Department of Computer Science and Information Systems, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Suostuttelevan Markkinointiviestinnän Metodit Brändipersoonallisuuden Luomiseksi Twitter-kontekstissa. 2014.

MLA-viite (9. p.)

Laitinen, Timo, et al. Suostuttelevan Markkinointiviestinnän Metodit Brändipersoonallisuuden Luomiseksi Twitter-kontekstissa. 2014.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.