Laitinen, T., Technology, F. o. I., tiedekunta, I., laitos, T., Systems, D. o. C. S. a. I., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2014). Suostuttelevan markkinointiviestinnän metodit brändipersoonallisuuden luomiseksi Twitter-kontekstissa.
Chicago Style (17th ed.) CitationLaitinen, Timo, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologian tiedekunta, Tietojenkäsittelytieteiden laitos, Department of Computer Science and Information Systems, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Suostuttelevan Markkinointiviestinnän Metodit Brändipersoonallisuuden Luomiseksi Twitter-kontekstissa. 2014.
MLA (9th ed.) CitationLaitinen, Timo, et al. Suostuttelevan Markkinointiviestinnän Metodit Brändipersoonallisuuden Luomiseksi Twitter-kontekstissa. 2014.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.