Exploring the elements for value co-creation in consumer information systems in B2B context a case study on the business event industry

Tämä tutkielma tarkastelee arvon yhteisluontia verkkopalvelussa B2B-kontekstissa käyttäen tutkimuksen toimialana kaupallisia seminaareja ja koulutuksia. Viitekehyksenä tutkimuksessa käytetään arvon yhteisluonnin mallia kuluttajatietojärjestelmissä (CIS), jolla nähdään ammatillisten seminaarien ja ko...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Kaaronen, Olli
Muut tekijät: Faculty of Information Technology, Informaatioteknologian tiedekunta, Tietojenkäsittelytieteiden laitos, Department of Computer Science and Information Systems, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:eng
Julkaistu: 2014
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/43763