APA-viite (7. p.)

Kaaronen, O., Technology, F. o. I., tiedekunta, I., laitos, T., Systems, D. o. C. S. a. I., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2014). Exploring the elements for value co-creation in consumer information systems in B2B context: A case study on the business event industry.

Chicago-viite (17. p.)

Kaaronen, Olli, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologian tiedekunta, Tietojenkäsittelytieteiden laitos, Department of Computer Science and Information Systems, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Exploring the Elements for Value Co-creation in Consumer Information Systems in B2B Context: A Case Study on the Business Event Industry. 2014.

MLA-viite (9. p.)

Kaaronen, Olli, et al. Exploring the Elements for Value Co-creation in Consumer Information Systems in B2B Context: A Case Study on the Business Event Industry. 2014.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.