Ajattelun taidot historianopettajien käsityksissä historianopetuksesta

Historian ajattelun taidot ovat olleet viimeisten kahdenkymmenen vuoden ajan keskeisellä sijalla opetussuunnitelmien perusteiden tavoitteissa. Tutkimukseni tarkoituksena oli selvittää, millaisia käsityksiä historian aineenopettajilla on historian ajattelun taitojen opetuksesta. Erityisesti työssäni...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Ansami, Hanna
Muut tekijät: Kasvatustieteiden tiedekunta, Humanistinen tiedekunta, Faculty of Education, Faculty of Humanities, Opettajankoulutuslaitos, Historian ja etnologian laitos, Department of Teacher Education, Department of History and Ethnology, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2014
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/43699