Liikunnallisten videopelien vaikutukset liikuntaan motivointiin ja fyysiseen hyvinvointiin

Bibliographic Details
Main Author: Romo, Mira
Other Authors: Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto, Tietojärjestelmätiede, Information Systems Science
Format: Bachelor's thesis
Language:fin
Published: 2014
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/43666
_version_ 1799835462975619072
annif_keywords_txtF_mv liikunta hyvinvointi videopelit nuoret motivaatio
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p916 http://www.yso.fi/onto/yso/p1947 http://www.yso.fi/onto/yso/p17281 http://www.yso.fi/onto/yso/p11617 http://www.yso.fi/onto/yso/p4734
author Romo, Mira
author2 Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Tietojärjestelmätiede Information Systems Science
author_facet Romo, Mira Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Tietojärjestelmätiede Information Systems Science Romo, Mira
author_sort Romo, Mira
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2014-06-10T20:02:13Z
format Kandityö
format_ext_str_mv Opinnäyte Kandityö
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title lang="fi">Liikunnallisten videopelien vaikutukset liikuntaan motivointiin ja fyysiseen hyvinvointiin</title><creator>Romo, Mira</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietoj&#xE4;rjestelm&#xE4;tiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><subject type="other" lang="fi">liikunnalliset videopelit</subject><subject type="other" lang="fi">aktiiviset videopelit</subject><subject type="other" lang="fi">motivaatio</subject><available>2014-06-10T08:19:13Z</available><issued>2014</issued><type lang="fi">Kandidaatintutkielma</type><type lang="en">Bachelor's thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/43666</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201406101977</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201406101977</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/43666/1/Mira%20Romo.pdf" name="Mira Romo.pdf" type="application/pdf" length="489087" sequence="1"/><recordID>123456789_43666</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_43666
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:05:11Z
main_date 2014-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2014
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/43666\/1\/Mira%20Romo.pdf","text":"Mira Romo.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 601
publication_first_indexed 2014-06-10T20:02:13Z
publishDate 2014
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Romo, Mira Liikunnallisten videopelien vaikutukset liikuntaan motivointiin ja fyysiseen hyvinvointiin liikunnalliset videopelit aktiiviset videopelit motivaatio
subject_txtF Tietojärjestelmätiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_43666&index=0&size=large
title Liikunnallisten videopelien vaikutukset liikuntaan motivointiin ja fyysiseen hyvinvointiin
title_full Liikunnallisten videopelien vaikutukset liikuntaan motivointiin ja fyysiseen hyvinvointiin
title_fullStr Liikunnallisten videopelien vaikutukset liikuntaan motivointiin ja fyysiseen hyvinvointiin Liikunnallisten videopelien vaikutukset liikuntaan motivointiin ja fyysiseen hyvinvointiin
title_full_unstemmed Liikunnallisten videopelien vaikutukset liikuntaan motivointiin ja fyysiseen hyvinvointiin Liikunnallisten videopelien vaikutukset liikuntaan motivointiin ja fyysiseen hyvinvointiin
title_short Liikunnallisten videopelien vaikutukset liikuntaan motivointiin ja fyysiseen hyvinvointiin
title_sort liikunnallisten videopelien vaikutukset liikuntaan motivointiin ja fyysiseen hyvinvointiin
title_txtP Liikunnallisten videopelien vaikutukset liikuntaan motivointiin ja fyysiseen hyvinvointiin
topic liikunnalliset videopelit aktiiviset videopelit motivaatio
topic_facet aktiiviset videopelit liikunnalliset videopelit motivaatio
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/43666 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201406101977
work_keys_str_mv AT romomira liikunnallistenvideopelienvaikutuksetliikuntaanmotivointiinjafyysiseenhyvinvointiin