Suomalaisten musiikkiartistien markkinointitavat Facebookissa sisällönanalyysi viiden artistin Facebook-päivityksistä

Bibliographic Details
Main Author: Hytönen, Emma-Karoliina
Other Authors: Humanistinen tiedekunta, Faculty of Humanities, Musiikin laitos, Department of Music, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto, Musiikkitiede, Musicology, 3051
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2014
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/43643
_version_ 1809902527199576064
annif_keywords_txtF_mv Facebook sosiaalinen media viihdetaiteilijat sisällönanalyysi markkinointiviestintä
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p21063 http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 http://www.yso.fi/onto/yso/p5329 http://www.yso.fi/onto/yso/p14612 http://www.yso.fi/onto/yso/p6988
author Hytönen, Emma-Karoliina
author2 Humanistinen tiedekunta Faculty of Humanities Musiikin laitos Department of Music University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Musiikkitiede Musicology 3051
author_facet Hytönen, Emma-Karoliina Humanistinen tiedekunta Faculty of Humanities Musiikin laitos Department of Music University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Musiikkitiede Musicology 3051 Hytönen, Emma-Karoliina
author_sort Hytönen, Emma-Karoliina
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos
faculty_txtF Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
first_indexed 2023-03-22T09:58:59Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Suomalaisten musiikkiartistien markkinointitavat Facebookissa : sis&#xE4;ll&#xF6;nanalyysi viiden artistin Facebook-p&#xE4;ivityksist&#xE4;</title><creator>Hyt&#xF6;nen, Emma-Karoliina</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Musiikin laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Music</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Musiikkitiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Musicology</contributor><contributor type="oppiainekoodi">3051</contributor><subject type="other">artistit</subject><subject type="other">markkinointi</subject><subject type="other">sosiaalinen media</subject><subject type="other">facebook</subject><subject type="other">sis&#xE4;ll&#xF6;nanalyysi</subject><subject type="other">t&#xE4;hteys</subject><subject type="method">Sis&#xE4;ll&#xF6;nanalyysi</subject><subject type="yso">viihdetaiteilijat</subject><subject type="yso">laulajat</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">markkinointiviestint&#xE4;</subject><subject type="yso">Facebook</subject><subject type="yso">t&#xE4;hteys</subject><available>2014-06-06T06:37:00Z</available><issued>2014</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1436648</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/43643</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201406061952</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and&#xD; print it for Your own personal use. Commercial use is&#xD; prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201406061952</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/43643/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201406061952.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201406061952.pdf" type="application/pdf" length="3439868" sequence="1"/><recordID>123456789_43643</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_43643
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:51:26Z
main_date 2014-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2014
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/43643\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201406061952.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201406061952.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 3051
publication_first_indexed 2014-03-22T09:58:59Z
publishDate 2014
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Hytönen, Emma-Karoliina Suomalaisten musiikkiartistien markkinointitavat Facebookissa : sisällönanalyysi viiden artistin Facebook-päivityksistä artistit markkinointi sosiaalinen media facebook sisällönanalyysi tähteys Sisällönanalyysi viihdetaiteilijat laulajat markkinointiviestintä Facebook
subject_txtF Musiikkitiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_43643&index=0&size=large
title Suomalaisten musiikkiartistien markkinointitavat Facebookissa : sisällönanalyysi viiden artistin Facebook-päivityksistä
title_full Suomalaisten musiikkiartistien markkinointitavat Facebookissa : sisällönanalyysi viiden artistin Facebook-päivityksistä
title_fullStr Suomalaisten musiikkiartistien markkinointitavat Facebookissa : sisällönanalyysi viiden artistin Facebook-päivityksistä Suomalaisten musiikkiartistien markkinointitavat Facebookissa : sisällönanalyysi viiden artistin Facebook-päivityksistä
title_full_unstemmed Suomalaisten musiikkiartistien markkinointitavat Facebookissa : sisällönanalyysi viiden artistin Facebook-päivityksistä Suomalaisten musiikkiartistien markkinointitavat Facebookissa : sisällönanalyysi viiden artistin Facebook-päivityksistä
title_short Suomalaisten musiikkiartistien markkinointitavat Facebookissa
title_sort suomalaisten musiikkiartistien markkinointitavat facebookissa sisällönanalyysi viiden artistin facebook päivityksistä
title_sub sisällönanalyysi viiden artistin Facebook-päivityksistä
title_txtP Suomalaisten musiikkiartistien markkinointitavat Facebookissa : sisällönanalyysi viiden artistin Facebook-päivityksistä
topic artistit markkinointi sosiaalinen media facebook sisällönanalyysi tähteys Sisällönanalyysi viihdetaiteilijat laulajat markkinointiviestintä Facebook
topic_facet Facebook Sisällönanalyysi artistit facebook laulajat markkinointi markkinointiviestintä sisällönanalyysi sosiaalinen media tähteys viihdetaiteilijat
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/43643 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201406061952
work_keys_str_mv AT hytönenemmakaroliina suomalaistenmusiikkiartistienmarkkinointitavatfacebookissasisällönanalyysiv